Ti sem jósoltok nagy jövőt a Bubi bringáinak? Kép és szöveg a leírásban.
A hivatalos közlemények szerint ezek a kerékpárok strapabíróra lettek tervezve, erre mit látok ezen a képen, ha kinagyítom? Egy Kenda külső gumit.
Fantasztikus lesz majd, amikor az ócska, defektvédelem nélküli kínai külsők miatt defektet kap valaki menet közben és tolhatja a tárolóig a bringát. Arról nem is beszélve, hogy az ilyen kategóriájú gumik elkopnak 1000-2000 km után, és ha kihasznált lesz a rendszer, akkor az üzemeltető nem győzi majd cserélgetni őket, hacsak nem hagyja, hogy szétkopott gumijú biciklit kölcsönözzenek az emberek (amivel még nagyobb az esély a defektre).
És a többi alkatrész még szóba sem került. Ezeket a bicikliket nem a vandáloktól kell majd a legjobban félteni, hanem a rendszeres használattól.
Ebből látszik, hogy fogalmatok sincs a kerékpárokról és az alkatrészek tartósságának és minőségének ismeretéről.
Esztergomban a Neuzer csinálta a közbringarendszert, az egyik videón megmutatták, hogy simán forog a markolat ha megcsavarják, sőt egy laza mozdulattal leszedhető. Aki leszerelt már markolatot, az tudja, hogy puszta kézzel nem szabadna lejönnie.
A Bubit a Schwinn-Csepel bringáiból csinálják, az sem képvisel lényegesen nagyobb színvonalat a Neuzernél.
Várom a hozzáértők válaszát!
be szeretnél indítani egy ilyen vállalkozást, elsõ körben szükséged van mindenféle engedélyekre, le kell szerzõdnöd rengeteg céggel, marketinget kell csinálnod, nem csak itthon, külföldön is... ez mind pénz pénz pénz, nem fogsz többszázezer ft értékû bringákat beszerezni, mikor még a bevétel is zsákba macska, Ha lesz rá igény, használhák az emberek majd akkor lehet jobb minõség irányába orientálódni, de eddig most pusztán kiadás a kiadás hátán, egyáltalán nem garantált, hogy valaha bevételt is fog generálni, a támogatásokból megkapott pénzbõl az üzleti terv függvényében, még akár hónapokig évekig be kell osztani, ki kell várni, egy ilyen válalkozás nem márol holnapra fog bevételt generálni,..
Ha meg becsõdölsz, mert mégsem lesz rá igény, nem jó dolog többtízmilliós adóssággal kiszálni, tehát az üzleti tervbe ezt is bele kell kalkulálni, ezért nem tudsz egy ilyen rendszert egybõl csúcsmodell canondale bringákkal indítani, hacsak nem vagy arab multimilliárdos.
kerékpáros szemmel persze, hogy egy vacak az egész, de így le tudtak szerzõdni a csepellel, igy a cég bagóért kap biciklit, + ez új munkahelyeket teremtett a csepelnél, így Viktor bácsi melle is dagadhat, ha gyakran mennek tönkre, az a csepelnek és aki összehozta az üzletet valószínûleg busás részesedésért, minden bizonnyal valami fideszes tag, nekik rengeteg pénz lesz, ha meg pár év mulva sikeres a biznisz, leszerzõdhetnek normális gyártókkal, amúgy ha nagy tételben veszel valamit, arra eleve kedvezményeket kapsz, hát még ha leszerzõdsz a céggel, és rendszeres vásárlást ígérsz, úgy aztán biztosan pár száz ft ból megússzák az alkatrészellátást, a munkásoknak kifizetik a kõtelezõ minimumokat, a nagy eus támogatásokból meg az esetleges bevételbõl meg majd 2-3 ember eljár nyaralni Fidzsire.
Tehát nekik csak jó ha gyakran tönkremennek a bringák, mert annál több pénzt igényelhetnek állambácsitól, vagy eubácsitól. Voltam benne hasonló bizniszben, sajnos nem ilyen magasságban, de láttam hogyan nyúlják le az embereket anélkül, hogy azok észrevennék azt.
Tudnék tényleg bringás szemmel is nyilatkozni, de az ilyen biznisz, annyira nem a bringákról szólnak sajnos, hogy az nem igaz...
köszönjük. ez egy 26-os kerék, gyakorlatilag tökmindegy, milyen külső van rajta, városban ezek a kerekek elpusztíthatatlanok szinte, mert sokkal vastagabbak a versenygumiknál, és a keréknyomás is kisebb.
de amúgy okoska, egy ilyen rendszer működtetéséhez szervízháttér is kell. fenntartanak egy szervízhelységet (bérleti díj, rezsi, szerszámok, amortizáció) fizetik a szerelőket. Ha a szerelőid csak napi 4 órát dolgoznak, mert nincs bajuk a bringáknak, akkor egy csomó pénzt feleslegesen fizetsz ki nekik. (vagyis a javítás határköltsége magas lesz)
Tehát, ebben az esetben egy drágább, tartósabb alkatrész, ami ráadásul többe is kerül, csak arra lesz jó, hogy megnövelje a működési költségeidet.
nincs ezzel semmi baj, hidd el. Nálad sokkal okosabbak már kitalálták ezt...
Utolsó válaszoló, ha a te logikádat felhasználva indulunk ki, akkor a Tescoból vásárolt kerékpárnak látszó tárgyak kerekei elpusztíthatatlanok, ha 26"-os átmérőjűek.
"gyakorlatilag tökmindegy, milyen külső van rajta, városban ezek a kerekek elpusztíthatatlanok szinte, mert sokkal vastagabbak a versenygumiknál, és a keréknyomás is kisebb."
Egyáltalán nem tökmindegy, ugyanis egy olcsó, silány minőségű gumi 1000 km után jelentősen kophat, és minden apróság átszúrhatja a futófelületet a belsővel együtt, míg egy jobb minőségű gumi 10000 km-nél is tovább bírhatja, és a defektvédelme is jobb. Nagyon nem mindegy, hogy a hét minden napján kapsz defektet, vagy csak havonta-kéthavonta.
Egyébként a belsőnek a nyomása minél magasabb, annál kisebb az esély a felütéses defektre. Csak arra kell figyelni, hogy mekkora nyomást képesek elviselni a gumik, ez mindegyikre rá van írva.
"Ha a szerelőid csak napi 4 órát dolgoznak, mert nincs bajuk a bringáknak, akkor egy csomó pénzt feleslegesen fizetsz ki nekik."
Ezt nem gondolhatod komolyan. Vegyük példának a tömegközlekedést. Ha alacsony a járművek megbízhatósága és többet állnak javítás alatt, mint a forgalomban, az egyáltalán nem jövedelmező. És ha sok szerelőm van, nem fogok direkt rossz minőségű dolgokat használni, hogy legyen nekik munkájuk, hanem annyi szerelőt alkalmazok, amennyire szükség van. Ha egy bérbicikli kiesik, mert elromlik rajta valaki és elviszik javításra, akkor lehetséges, hogy a dokkolóban elfogy az összes kerékpár és valakinek már nem jut. Ezért a szolgáltatást igénybe venni szándékozó személy inkább más alternatíva után néz, hacsak nem olyan kitartó, hogy elgyalogol a következő dokkolóig. És ha inkább mást választ, akkor az éppen javítás alatt álló bicikli, amire lett volna vevő, bevételkiesést fog okozni.
Ez az egesz valoszinuleg csak valami allami, vagy unios penz elsikkasztasarol szol.
De jo magyar modra ugy is hamar befullad az egesz, de nem is ez a lenyeg ... a lenyeg addigra mar a megfelelo zsebekben lesz.
Kar ilyen dolgokon morfondirozni, ez a "nagyok" jateka. A por nepnek se beleszolasa, sem koze sincs hozza. Most meg hir, kesobb pedig mar csak mosolyogni fogunk rajta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!