Mi okozhatta a defektet?
Defekt-spray!
A szalag helyett!
Eleg ramaty allapotban lehet az a gumi, ha mar valamilyen szalakat latsz kibujni a gumi alol. Eleg fura ember lehetsz, hogy ilyen allapotu kerekparral kockaztatod az eleted es valojaban veszelyeztetsz masokat is. Na, de ezt hagyjuk.
Alapveto fizika:
- minden munka hovel jar: a meleg hatasara megvaltoznak az anyagok tulajdonsagai ... sokat ront a helyzeten ha keves a kereknyomas es valojaban mar nincs is gumi futofelulet, hiszen itt-ott mar a textilen gurulsz. Ha normalis minosegu gumikopenyed lenne, az megvedene az aprobb kovektol, tuskektol es uvegszilankoktol.
Lenyeg a lenyeg: a sajat igenytelenseged nem erdekes, de legyszives gondolj az embertarsaidra es ilyen allapotu kerekparral ne menj ki a forgalomba!
Kedves gyökér úr! A gumi belső felületén vannak szálak ott is azon a részen ahol a gumileszedő éri a gumit mivel alapvető fizika hogy a kiszakad pár mm onnan ahol a gumileszedő éri. Néhány szál kibújt amit elég nehéz észrevenni és nem gondolom hogy bármit befolyásol. Ha már fizikáról beszélsz egy sor más dolgot felsorolhattál volna hogy segíts de pont a hő :D És bevallom, igen! Viccből hordom a hátamban a pumpát általában előveszem és egy jót nevetek majd visszateszem. Normális felületű gumiköpeny... Mivel nem tudod hol tekerek mivel és mennyit szóval had döntsem el én milyen köpenyt veszek ami majd megvéd az apróbb kövektől üvegszilánkoktól és tüskéktől :D Senki nem gurul textilen... Sokat tekertem egy szintén leharcolt külsővel aminek az oldalfalán lett lyuk a leszedésektől és amiatt nem lehet használni de azt leszámítva a futófelület még sok km-t kibírna. A bringám 100%-ig biztonságos (annak ellenére hogy elestem esőben) ebből kifolyólag embertársaim már voltak figyelmetlenek aminek én ittam meg a levét, ez fordítva még nem fordult elő. Köszi a választ, sokat segítettél leereszkedő györkérkedéseddel.
lényeg a lényeg: csak a bénák picsognak.
Jó mik a tények:
Van egy viszonylag új felni, rajta egy viszonylag új high pressure felniszalag. Azon van egy 1napos conti belső utána egy szintén újnak mondható defektgátló szalag ami végig sértetlen volt, és egy használt külső amin a kopásjelző szőrök nagy része fent van. Elesek az esőben a nyákon (23-as gumi hátul kb 8 elöl kb 5 bar) + defekt vagy előtte vagy amiatt volt a perec (EZ A KÉRDÉS), és megkapom hogy életveszélyes bringán közlekedek, milyen ember vagyok, textilen gurulok stb. mi ez ha nem györkedés a kérdésre válaszoljatok talán.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!