Kerékpáros futárkodás hogyan működik?
1. ha nincs aki beajánljon, akkor sose leszel futár
2 a 150 km egy nagy kamu. ha 100-at letekersz, az már sok. nagy cégnél meg, még ennyit se kell, mert mindig egy csomó küldeményt kapsz útközben. nem a tekerésre megy el az idő, hanem a felvételekkel, leadásokkal.
3. éppen ezért nincs értelme hajtani, szabálytalankodni. a HP-nél pl ha nem veszel fel sisakot, lapát. ugyanez vonatkozik arra is, ha szabálysértésen kapnak. nem a rendőrők, hanem a főnökeid.
4. futárokkal max meló itán találkozhatsz. max intetek egymásnak, ha összefuttok. kb mint a buszsofőrök.
5 balesetem nem volt. nem árt, ha tud bringázni/KÖZLEKEDNI egy bringásfutár...
6. Adminisztráció: felveszed, aláírod, h átvetted. leadod, aláiratod, hogy átvették. mi a f4sz lehet érdekes ezen?
UH, a munka 99,9 százaléka dögunalom. minden ezredik viszont poén. Én pl vittem az országos baleseti intézet műtőjébe egy eszközt (csontfűrészt :D), úgy, hogy a csóka már a műtőasztalon feküdt altatva, felvágva, amikor bekrepált a cucc.
Kösz, sokkal egyszerűbbnek tűnik most az egész, mint ahogy egyik nagy kerékpáros oldalon olvastam egyik cikkben. De azt jól érzem, hogy te nem élvezed/élvezted a futárkodást?
Ja, ami még nem igazán érthető számomra, az a tarifarendszer. Erről fel tudnál világosítani?
szerettem futárkodni, mert sok szabaadságod van, nem megy a főnököd az agyadra, mert ritkán látod, stb. csak nincs benne jó pénz, ugyanis teljesítménybér van. a fuvardíj fele volt a tiéd. Ami nem túl jó. mer ebből még adózol is, szal eléggé sokat kell hajtani normális pénzért.
meg van tél, eső, amikor sokkal lassabb vagy, ergo nincs zsé. Nyáron meg uborkaszezon van, szabadságolások, akkor meg tekernél, de nincs meló.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!