Mennyibe kerülhet a teljes felújítása egy biciklinek? Vagy olcsóbban jövök ki, ha újat vásárolok?
Teljes felújítással még mindig olcsóbban kijössz 50.000-nél.
Én két éve vásároltam használtan egy bringát, ami már négy éve az eladó garázsában porosodott csak, persze használat előtt elvittem én is egy felújító gyorsszervízre, váltó- és fékbovdencsere, fékbetétek cseréje, csapágyak és forgó alkatrészek újrakenése, két új sárvédő és egy nyeregcsere megvolt 12.000-ből.
új szín - 5-6e
új bőr nyereg - 7-8e (de egy Brooks 21-36e) jó lesz oda egy Selle is 3500-ért
új pedálok - 3e
markolat - 2e
kerekek - komplett, vay csak gumik rá, vagy küllőcserével+gumi? 18e-3-4e-7-8e
sárhányó (ez amúgy sárvédő, a hányó a kerék) 3-4e
fékek - ez ugya kontrás, agycserével+elsőfék, vagy csak első? - 2-3e+2e-2e
csengő - 1e
lámpák - 4-5e
kb 35-40e-re jön ki
de akkor minden új amit veszel rá, és olyat ami neked tetszik, csak jobb ha magad rakod össze, mert ha nem akkor + munkadíjak jönnek rá (nem a festésre gondolok, annak ennyiből meg kell lenni homokfújással alapozással és porfestéssel)
nálam a felújítás a kerekeket, csapágyazásokat, esetleges váltórendszert, agyakat jelenti, az általad felsorolt dolgok nagy része szerintem csak a csicsa része, nem kimondottan szükségesek a működéshez...
amúgy ha igényesen csinálod, akkor 50-csillagos ég...
én inkább újat vennék, ha csicsázni akarnék
attól is függ milyen bicikli, én most vettem az ss embe új kerekeket, 2 felni 2*9000 +a 2 agy set ben, 23000ft
tehát 42ezer csak a 2 kerék, és akkor még nem mondhatom, hogy olyan hajj de csúcs szuper kerekek...
:))) hat igen, nem olcso a bringa prutykolese:
-nyereg: 55 ezer
-nyeregcso: 35 ezer (barati aron)
-kormany: 80 ezer (akciosan)
+ vettem meg ket uj esogumit: darabja 17 ezer
ezek az uj szerzemenyeim, a szezon pedig meg el sem kezdodott :)
Utolsó, hát igen, ha valaki képes 50 grammokért tízszer annyit fizetni karbon cuccokért, az meg is érdemli.
Kérdező: ha régi a bringa, a kerekek valószínűleg használhatatlanok, be van rohadva az agy, régi szimplafalú acélfelnik gyengék, nehezen centrírozhatók, régi váltók is be lehetnek rohadva, acél hajtókarokra nehezen találni 3 furatos tányért, ergo az is cserés, szerintem is kb. 40-50 ami reális, olcsóbb, új alkatrészekből, viszont ha használt cuccokat is vadászol, lefaraghatsz belőle.
Nem rég újítottunk fel barátomnak egy régi Favoritot, egy olcsó kerékszettel, külsőkkel és bowdenek árából kb. 12e Ftra jött ki, sikerült majdnem mindent megmenteni róla egy kis takarítás-szétszedés-újrakenéssel, de ehhez kell egy kis szerencse is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!