Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Monoblokk gondok (? )

Monoblokk gondok (? )

Figyelt kérdés
Ha nem húzom meg nagyon, (annyira húzom meg, hogy visszafele megpörgetve a hajtókar lendületből megy) akkor magasabb sebességnél, mikor erősebben rátekerek, elkezd kattogni, mintha homokot darálna (de értelemszerűen nem). Viszont, ha nagyon ráhúzom, hogy már szorul, és visszafelé tekerek, hatalmasakat kattan, mintha valamit széttörne, gondolom ez nem normális, mivel eddig ilyen nem volt. Mit tegyek? Annyira nem értek hozzá, hogy szétszedjem magát a monoblokkot, érdemes szervizbe elvinni, vagy cserélni kell? Ha valaki tapasztalt valami hasonlót, írja le legyen szíves, hogyan oldotta meg.

2012. aug. 21. 01:03
 1/7 crudy ***** válasza:
az gebasz! vagy valaki megcsinálja neked azaz csapágat cserél de az se fog ártani ha veszel egy újat
2012. aug. 21. 01:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 crudy ***** válasza:
csapágy gebasz*
2012. aug. 21. 01:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Ha a monoblok tönkre megy az nem javítható, mint a kónuszos rendszer, mivel zárt ipari csapágyas. Az úgy ahogy van csak cserélni lehet.Ezért jobb a régi kónusz,100 ft ért vesz bele az ember kosarat.
2012. aug. 21. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Mondjuk garanciás a bicikli, szerintetek cserélik, ha valóban rossz? Igazából ahol vettem, ott annyira sötét a pali, hogy félek hozzá visszavinni a biciklit, ezért gondoltam, hogy ha lehet, magamnak is megoldom.
2012. aug. 22. 01:25
 5/7 anonim ***** válasza:
Ha garanciás ki kell cseréljék, viszont ha hozzányúlsz , elvész a garancia.
2012. aug. 22. 06:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
#3: kónuszos?
2012. aug. 22. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
A monoblokk és a hagyományos többrészes középcsapágy között mindössze annyi a különbség, hogy a monoblokk esetében a tengely és a csapágyak egy zárt tokban vannak és tömítettek, így nem érzékenyek (elvileg) környezeti hatásokra (pl víz). Cserébe javítani elég nehéz őket, illetve nem is igen szokás, egyben cserélendőek. A hagyományos középcsapágy esetében a csapágyak és a tengely külön cserélhető vagy javítható, cserébe a tömítés hiánya miatt minden esős tekerés után illik szétszedni és újrazsírozni az egész hóbelebancot, ami viszont körülményessé teszi kicsit a használatát (főleg túrán). Mondjuk ettől függetlenül sokan az utóbbira esküsznek pont azért, mert egy hosszú túra során egyáltalán nem biztos, hogy talál az ember új monoblokkot a régi helyére. A csapágy felépítésében és működésében (kónuszos-e vagy sem) nincs különbség.
2012. aug. 22. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!