Monoblokk csere, de miért is akad?
Sziasztok!
Sajnos a gyári monoblokk egységem a kerékpáromon összetörött a golyós csapágya.
Vettem egy másikat, és szerelővel rakattam bele a tengelyt, én is ott voltam, és az lehetséges, hogy az erős ráhuzástól érzem nem simának a tekerést? Több erőt kell kifejtenem, hogy tekerni tudjak a megfelelő sebességel.
Vagy a kontroll csavarral nem lehet megszorítani az egészet a hajtásnál?
A másik kérdésem, hogy pici eltérés van a első fogas pedálnál.
Azt ki lehet egyenesíteni valahogy? Mert a váltómat súrolja.
Régebben belementem a vízbe bringával, kb tíz percig úgy tekertem, hogy a monoblokk is beleért(meg az agyak) aztán gondolom kimosódott az olaj, meg a monoblokkba homok is került, elég nehezen lehetett tekerni. Szerintem legelőször próbáld csak megolajozni(és nem zsírozni).
A másik kérdést nem biztos, hogy értem. Az a gond, hogy a fogaskerék egyik foga el van görbülve? ha igen akkor szerintem francia kúlcsal próbáld meg kiegyenesíteni.
Ez egy teljesen új agy. Tegnap lett belerakva.
Ráfeszíteni rálehet, hogy szoruljon enyhén?
A másik gondom, hogy a hajtókaron a fogaskerék tárcsának van kitérése 2-3 mm. Így az első váltó kanalát eléri a lánc egy bizonyos ponton.
Ha tudsz angolul, akkor a lánctányér kiegyenesítéséhez itt egy kis segítség:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!