Egy összteleszkópos biciklinek nagy az esélye hogy szétcsússzon a váz?
Én annak idején mikor biciklit akartam venni, átolvastam sok fórumot és mindenhol lebeszéltek az összteleszkópról. Én mondjuk max 100e-t szántam volna biciklire, így inkább vettem egy első teleszkóposat.
Ilyen teszkós szintű összteleszkóposat láttam már nem egyet az utcán elég rendellenesen működve. Na meg én majdnem 100 kiló vagyok, szóval olyanra én sem ülnék rá.
Ahogy előttem leírták a 30 ezres altrix meg neuzer féle össztelós teszkóbájkok maximum dísznek lennének jók, de annak is ocsmányak.
A 350ezer feletti biciklidet, pedig fogod annyira kímélni, kivéve ha dh, vagy freeride gépről van szó, hogy nem töröd el a himbakart, vagy a vázat.(Annak az esélye, hogy eltörsz egy többszázezres vázat még a legdurvább használat mellett is minimális)
Nekem egy Auchanos olcsó összteleszkópos kis "sz*r" van.
Ez úgy összelett téve, hogy szét nem esik, nemhogy majd szétcsúszik a teleszkóp... :D
6 éve megvan, azóta folyamatosan használom terepbringázásra, cross pályán, erdőben, lejtőn, hegyen. Mindenhol megállja a helyét.
Most ért oda szegényke, hogy fék és váltó váltás.
Most ez meglesz utána megint kihúz pár évet a nyúzás közben.
Nem mindegyik olcsó rossz, vegyétek figyelembe, csak jól kell kiválasztani. :P
Előző! Persze, nem mindegyik esik szét alattad rögtön, de az még nem jelenti azt, hogy milyen jó lenne.
Nekem is volt egy olcsó áruházi bringám és nyúztam vagy 10 évig. Ez után sem azért vettem újat, mert ne lehetett volna megjavítani.
Az új sem valami felső kategóriás gép. Egy első telós, alu vázas bicikli. 2 éve akcióban sikerült kifogni 50 alatt, most már láttam, valami 80-100 körül van az ára.
Rögtön a saját kerekén vittem haza. Hát ég és föld volt a kettő közötti különbség. Ezt sokkal könnyebb hajtani, irányítani. Hihetetlen volt elsőre, hogy nem kell sz@rakodni állítgatni kézzel a kínai műanyag váltókart, ha váltani akartam egyet, hanem csak egy újjal húztam egyet a fékváltókaron és egy pillanat alatt pontosan a helyére ugrott a lánc úgy hogy szinte észre se vettem. Semmi akadozás, vagy kerregés. Jó, a mai eszemmel tudom, hogy ez nem nagy szám, de akkor lenyűgözött. Aztán a fék. A régin műanyag fékkarok voltak. Megszoktam, hogy jó nagy féktávokat veszek, az utca végén teljes erőből behúzom mindkét fékkart, úgy hogy a kormányig görbül, aztán majd valahol megállok. Na, ezt eljátszottam az újjal is. Mondanom se kell, hogy a kerekeim azonnal beblokkoltak, majdnem borulás lett belőle.
Szóval ezek csak apró részletek, de egy jobb minőségű kerékpár használata teljesen más élmény, mint egy áruházi a választástól függetlenül. Noha lehet, hogy azzal is el lehet jutni A pontból B-be.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!