Honnan tudhatom?
Jól sejtettem. A súly miatt bevágta az agykarimáknál a furatokból kilépő küllő, de ez teljesen természetes. Nincs annak semmi baja, de mindenképpen vidd vissza és folytassák a centrírozást, húzzák tovább az összeset, különben grantáltan el fognak törni. Hangsúlyozom, hogy ennek semmi baja, a küllők sem vékonyak, csak a meló egyszerűen nincs még befejezve. Helyre rázattad, megtalálta a helyét, feszítsék vissza tisztességesen.
Akármit tolnak alád, mindegyik pontosan ugyanígy fog viselkedni, mert mindegyik be fogja vágni az agykarimát a nyakánál.
A kerék merevségét leginkább a küllők adják, nem a felni. Persze abból is érdemes azért valami erősebbet venni, nem a legalját.
Amikor egy kerék meghibásodik, akkor jellemzően vagy a küllő szakad el, vagy a felniből szakad ki a küllőanya. Nagyobb súlyra is hagyományos küllőkkel szerelt kereket ajánlanék, de 36 küllővel. Így a terhelés több küllő között oszlik el, ami növeli a teherbírást. Ha most kevesebb küllő van a kerekedben, akkor komplett kereket kell cserélni, mert a kerékagy és a felni is meghatározza a küllők számát, a kettőnek passzolni kell egymáshoz.
Egyszerű bringaszervizeknél gyakori, hogy a frissen fűzött kerékben hamar fellazulnak a küllők, mert használat közben igazodnak a helyükre. Aki profi, az tud úgy kereket fűzni, hogy ne kelljen visszavinni. De nem tragédia, csak lesz egy plusz köröd a szervizbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!