Trekking kerékpárra lehet országúti hajtást szerelni/első hajtómű és hátsó fogaskeréksor/?Heti kétszer tekerek,alkalmanként 80-110 km-t és a trekking lassú/5-6 óra/ az országúti kényelmetlen/nekem/.
Szerintem jobban járnál, ha vennél egy fitness kerékpárt...
Az voltaképp egy egyenes kormányos országúti.
Az országúti hajtástól nem lesz gyorsabb a bringa. Egy tipikus trekking áttétel bő tartalékkal rendelkezik még lejtőn is. Ahogy az 1-es írja, egy fitness bringával lehetne nyerni, de azzal is csak néhány km/h-t.
A bringáson legalább annyi múlik, mint a bringán. Ha 80 km neked 5 óra, akkor ott nem csak a bringával van baj, hacsak nem nagyon ócska. Akkor viszont felesleges locsolni rá a pénzt.
Ha ez a vágyad... simán lehet.
De előbb fújd már fel azt a nyamvadt gumit 4,5 barra és úgy menj vele.
Gravel kell neked, vékonyabb, 30-32 széles slick vagy ahhoz közeli mintázatú gumival használva. Endurance outi is jó, azzal kicsit más, kényelmesebb a tekerés mint egy hagyományos, versenyre tervezett géppel, lényegesen komfortosabb.
Legegyszerűbb amit tehetsz:
Gumicsere, 28-32mm széles slick abroncsokra, első teleszkóp villa cseréje merev karbonra és kész is a "fitness bike". Nem kell feltétlen Shimano sora vagy még jobb országúti tekeréshez, a Deore is pont olyan jó, max az első nagytányér "csak" 48 fogas 50 helyett, van pár extra deka az elülső 3 tányér miatt, de kb ennyi hátránya van, szinte nulla, nem nagyon kell bántani. Spoiler: A cyclocross kerékpárokon gyakori megoldás volt a Deore hátsó váltó kombinálása Ultegra váltókarral.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!