Mennyi a reális ára ennek a használt kerékpárnak?
Szeretnék egy kis segítséget kérni eladó használt kerékparom beárazáshoz.
Lenne egy Csepel Budapest kerékpár, amin teljes hajtáslánc lett cserélve, gyári váltó 7 sebességesre cserélve, gyári elemes lámpák Busch und Müller (iq-x és view) lámpakra cserélve. Gyári sarvedok lecserélve sks longboard-ra.
Mi lenne a reális ár érte?
Segitsegetek előre is köszönöm
#1 miért is ez az ár?
Agyváltó: 48 ezer
Agydinamó: 13 ezer
Első lámpa: 30~35 ezer
Hátsó lámpa: 5 ezer
Sárvédők: 12 ezer
Felnik és gumik: 40 ezer
Akkor sem ér 150 ezret.
Max 50 ezer
1. vagyok. MGéza jól írja. Attól hogy van rajta rohadt drága lámpa, senki nem fogja megvenni így a bringával, mert aki egy ennyire egyszerű bringát akar, az valószínűleg nem akar ennyit költeni lámpára sem, meg a gumijára sem lesz igényes. Akkor inkább vesz egy újat 110-ért.
Nekem volt egy Csepel Royalom, 7 sebis agyváltóval, gatorskin gumikkal. Senkit nem érdekelt hogy csak a gumik 50 rongyot értek a bicón, meg hogy volt rajta 15 rongyos csomitartó meg 10 rongyos sárvédő. Talán egy leheletnyivel többért tudtam eladni mint mások az ilyen bicójukat. De mondjuk max 20e-vel, miközben olyan 80e-nyi plusz cucc volt rajta.
Sajnos valóban nem fogják megfizetni a ráköltött összeget. Egy ilyen kaliberű bringára kár volt ennyit költeni. Meg lehet próbálni esetleg 120k körül, aztán meglátod, van-e rá érdeklődés (valószínűleg nem lesz). Ha nem csak árulni akarod, akkor valószínűleg 100k alatt megy el.
Esetleg megpróbálhatod minimalizálni a veszteséget, pl. visszaszerelni a gyári sárvédőt, külön eladni a lámpákat, stb.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!