#10 Dehogy vagyonok használtan. A két 26-os monti konkrétan 50-60k közötti darab amit említettem, a cross-trekking volt 130k... Nem cross, városi kb 60-100k használtan, de tegyél próbát: Jófogás, face marketplace és láss csodát, sorakozni fognak az ajánlatok, oldalakon keresztül, Deore, Alivio felszereltséggel. Gyakran ajándékba kapsz valami kényelmes custom nyerget, normális, 8-15k/darabárú gumiköpenyt.
Amúgy egy vacak Csepel városi mai árakon 100k+ felett nyit, a legócskább felnikkel és gumiköpenyekkel szerelve akkor miről beszélünk, hogy vagyonok??? Ne szórakozz már, hogy én vagyok az ostoba...
2023. júl. 8. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
12/21 anonim válasza:
Nem kilométerre számolják egy bringa árát.
2023. júl. 8. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
13/21 MolotovPunk válasza:
Én Btwin Rockrider MTB félterep bringát vettem újonnan 130 ezerért, nagyjából heti 40-50 km-t ingázok vele. Földes úton is használom, tehát nem csak betonon, és megvagyok vele elégedve. Egyébként használt bringát én sem nagyon vennék. A legtöbb általában leharcolt állapotban van már! Haverom is ráfázott 2 éve, mikor használt márkás Cube bringát vett, utána nagyjából gatyáját ráköltötte, mire igazán használható lett a használt kerékpárja!
2023. júl. 9. 01:37
Hasznos számodra ez a válasz?
14/21 anonim válasza:
Hát nem tudom... én úgy vagyok vele, hogy a jót egyszer kell megvenni. Az előző biciklim is 16 évig kiszolgált. Most vettem én is újat, nagyjából erre a célra. Főleg városban munkába járás + ritkán erre-arra a város körül hobbiból elmászkálni. De én sem vagyok az a több száz km-t egyben letekerő típus. A lényeg, akcióban 325e volt az a típus, amit meg mertem venni. De még erre is kellene kiegészítők. Sárvédő, normálisabb markolat, valami komolyabb zár, stb. Ez is még pluszban egy 50-es lesz.
A 100e Ft-os biciklik szerintem nagyon gagyik. Hamar tönkremennek rajta az alkatrészek. Nehéz hajtani, nehéz mint a sár. Egy kínlódás. Gyerekkoromban voltak nekem is ilyen biciklijeim. Mikor megvettem az első normálisabbat egy megváltás volt. Elgurulnak persze azok is. De olyan mint a teszkó-gazdaságos párizsi. Ha van mód, szerintem megéri hosszú távon a jobbat venni.
2023. aug. 15. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
15/21 MolotovPunk válasza:
14/ 30-40 perces utakra szerintem felesleges 325 ezerért venni kerékpárt. Nem hiszem, hogy a kérdező olyan bringára gondolt. Azért észszerű olyan bringában gondolkodni, amit ott mer az ember lezárva hagyni a bolt előtt. Szerintem a Decathlonos bringák azért lényegesen jobbak a gagyi tescos noname kerékpároknál, tehát nem egy kategória a kettő, persze azok sem csúcskategóriák, ez tény, de egy 300 ezres bringa sem az. Mellesleg Rockrider kerékpárokban van 500 ezres is, ahogy Neuzer vagy Gepida kerékpárban is van 100+ ezres meg 500 ezres is. Az igazi komoly bringák 400-500 ezernél kezdődnek amúgy is.
2023. aug. 15. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
16/21 MolotovPunk válasza:
A nagyon komolyak meg inkább 500 ezer felett!
2023. aug. 15. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
17/21 anonim válasza:
Bemegyíek egy random bringaboltba, ott vigyorog az 1 milliós elektrobicikli, vagy a még többe kerülő. Bammeg ennyiért kocsit veszek, nagyon jót.
2023. aug. 17. 06:09
Hasznos számodra ez a válasz?
18/21 anonim válasza:
Tehát 30-40 perces utakra nem kell tudni megállni akár esőben is egy jó fékkel. Guival ugyan ez a helyzet. Nem kell defektvédelem se. Jó a legolcsóbb kínia no-name is. Váltóból is ugyanez. Minek egy jó pontos, széles áttétel tartományú váltó, ha csak 40 percet tekersz... Vázból jó a sár nehéz acél váz. Kényelmes nyereg minek?! Jó a legolcsóbb teszkós műanyag...Ti tudjátok, meg mindenki ahogy gondolja. Én elég spórolós típus vagyok, de annyira skót soha nem lennék, hogy a saját kényelmemen, pláne a biztonságomon spóroljak. Azért kíváncsi vagyok hányan jártak mostanában bicikliboltban. Nem csak az autók ára lőtt ki az utóbbi években, hanem a bicikliké is. Egy 3-4 éve 5 milliós átlagautóm, ma 10 millió. Ugyanígy egy átlag 150.000 Ft-os bicikli ma 300.000.
2023. aug. 17. 07:30
Hasznos számodra ez a válasz?
19/21 anonim válasza:
"ennyiért kocsit veszek, nagyon jót."
Nagyon jó kocsit manapság 1 millióból?! :D Nézz körül! Ennyiért kapsz egy 15-20 éves sokadik tulajos, mérsékelten rozsdásodó tömegautót. De mondjuk az is relatív, hogy kinek mi a "nagyon jó".
Elektromosat pont ezért én sem akarok. Nagyon túl vannak árazva, másrészt az akkupakk élettartama véges. 1-1,5 millióért már én is inkább robogót vennék.
2023. aug. 17. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
20/21 MolotovPunk válasza:
Én személy szerint jártam mostanában kerékpár boltban. Az én bringám az konkrétan francia gyártmányú MTB és nem noname tescós kínai. Tehát van különbség. Aluvázas és konkrétan örök garancia van a kormányra meg a vázra is. Emellett magára a teljes kerékpárra 2 év garancia van. Mellesleg ismerősömnek pont ugyanaz a fajta Rockrider kerékpárja van meg kb 2 éve, szinte majdnem minden nap használja, de 2 defekten kívül meg fékpofa cserén kívül semmi baja nem volt eddig, pedig ő sem 300 ezerért vette a kerékpárját. Az én bringám egyedül hátránya főleg az lehet, hogy nem tárcsafékes, hanem V fékes, de én megvagyok elégedve a V fékkel. Jól működik. Mellesleg sok évvel ezelőtt volt kínai gyártmányú kerékpárom, nagyjából az 1 hónapig bírta, aztán szó szerint széthullott. Nem én választottam, kaptam anno ajándékba. Tehát azért felismerem azt, melyik a nagyon gagyi kerékpár és melyik a használható, ami mondjuk 1-2 év múlva is működni fog. Mellesleg én is hülyének tartom azt, aki tescoban, vagy auchanban akar vásárolni olcsó kerékpárt, olyan helyen én soha sem vennék kerékpárt! Azokon a kínai bringákon még a vázhegesztés is szar általában. Az én bringa vázamon szép hegesztés van, az volt az első, amit megnéztem mikor vásároltam a bringámat és azért valamennyit értek is hozzá, mivel hegesztő az egyik szakmám.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!