Mennyi pénzt érdemes kiadni egy biciklire, ha főleg városban 30-40 perces utakra van használva?
Szóval egész napos biciklitúra nincs benne, csak rövidebb utak. Erre a célra alkalmasak a 100 ezer alatti decathlon, hervis, stb. kerékpárok is?
Mi az, amit a drágább biciklik tudnak, amit ezek az olcsóbbak nem?
Most akkor trekking vagy city a praktikusabb erre a célra?
Főleg beton városban, ritkábban rövidebb sóderes földút, pl. a Római part bevezető részén a híd felől.
Sajnos az is lehet szempont, amit a 7-es említett.
A "mennyit érdemes kiadni érte" függ, a keresetedtől, az igényeidtől, és attól is, hogy egy esetleges ellopás se okozzon nagy traumát.
Rövid, városi utakra megfelelnek az olcsóbb modellek, ha neked nincs komolyabb igényed.
"Csak újat mert garanciás . Használt bringa zsákbamacsek,ha nem értesz hozzá javitani sincs semmi szerszámod akkor szakinál a mezei átnézés beallítás 20 ezertől nyit "
Mert, az újat nem kell ám beállítani, dehogy. A kerekeket nem kell centírozni, dehogy... Csak kb havonta a jó magyar kátyús utakon, mert dupla falú alumínium valami valami kínai vagy totál alsó kat kerékpáragy társaságában, ami nem szereti a "jó" magyar utakat. Aki nem fogja fel hogy az új bringával is lesznek költségek mire testre szabja és ezeket nem feltétlen fedezi a garancia, az inkább ne vegyen semmit.
Érdekes, rögtön két saját példát tudok hozni, egy 10 éves karbon outit, meg egy KTM Life Racet, mindkettő maga idejében felső közép kat cucc volt, érdekes mód, nem estek atomjaikra, megkapják az évei egy szervizes karbantartást, ami amúgy minden kerékpárnál ajánlott. Más példák: Kolléganőm használt német városi trekkinget vett, hát szerinte is ég és föld a volt Csepel Budapestje között, hopp, egy hobbibringás is megérzi, aki csak néha megy 3-4km-nél többet? Nahát, mik vannak... Közvetlen kisfőnököm KTM 26-os montit használ, minimum 12 éves darab az is, eszében nincs széthullani, én még előtte régebbi KTM montimat adtam el amit szintén nem újonnan vettem, 8 éve használják megelégedéssel. Hopp, ha jól számolom, ez csak az én közvetlen környezetemben 5 példa.
Amúgy használt kerékpárt is ki lehet próbálni elhozás előtt, érződik ha rossz a váltás, ha kovályog a helyén a kerék ha meg felülsz durván látszik is, a lánctányér állapota képről vagy ránézésre látszik, de ha nincs szemed akkor vehetsz rosszat. A titok annyi, hogy nem veszünk alsó kategóriás vackot használt piacról, minimum Acera vagy fölötte felszereltségtől nézelődünk.
De mondom ez nem autó hogy szépen lemossák, kap egy mosós polírt, közben meg esik szét a futómű vagy döglődik az elektronika mert ez te nem látod, az eladó szerint meg hibátlan...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!