A VERADA kerékpár az milyen minőség?
Igen, így megvan, nagyjából. Szerintem ez a kiszemelt példány.
Ránézésre szerintem megérős, 7 sebességes agyváltó városi használatra célszerű, talán jobban is mint egy - vélhetően - egysebességes Csepel, vagy fölöslegesen 21 sebességes Tourney váltós.
Én hasonlót találtam, teljesen újnak nézki és 30000 ft.
A kérdés inkább arra lenne hogy ha tönkre megy valami benne akkor lehet e javitani , van-e alkatrész hozzá.
VAgy csere szabatos például a Csepel alkatrész hozzá.?
Ezt? Azért ez mesze nem új, max szépen van lefestve, de egy új Csepel színvonalát eléri, sőt némileg meg is haladja.
Biztos nem teljes egészében csereszavatos, de amúgy: A kerekek, a kormánycsapágyak, még a váltórendszerek is jellemzően azonos gyártótól származnak, illetve szabvány méretűek, szóval jórészt az alkatrész másikkal, vagy más gyártó alkatrészével könnyen helyettesíthető, ez nem autó. A váltórendszer például a Magyarországon forgalomba hozott, főleg olcsóbb kerékpárokon jellemzően Shimano.
Van több sebességes, láncváltós is ezekből. Pl:
Azért ilyen korú bringáknál már szükségszerű lehet némi javítás, alkatrészcsere. Nyilván megoldható, a kérdés inkább az, hogy megéri-e?
Példaképp: Nekem van egy több, mint 30 éves retro, 6 sebességes bicajom, rövid távokon szépen elgurulgat, még pofásan is néz ki, de ha azt szeretném, hogy tökéletesen működjön a váltó, a fékek, az többe kerülne, mint amennyiért az egész biciklit vettem (ami 25 ezer kemény ft volt)...
8, Ezen egy por szem nincs , fémtiszta minden része.
Nézd meg a hátsó agyat, az nem a festéstől olyan .
Gondolom nem igen volt használva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!