Neuzer Courier DT ► CX/Adventure átalakítás viszonylag könnyen lehetséges?
Sziasztok, kezdőként montiról váltanék valami városban gyorsabbra. Előbbit szabadidős célra vettem tavaly, de azóta úgy alakult, hogy Pesten belül napi 20 kilit tekerek munkába/vissza, ezért elkélne valami gyorsabb vas.
A Courier DT jónak tűnik az eddigi teszteket/véleményeket olvasva minderre (tudom, hogy csodát nem lehet tőle várni 2022-es árakon kéccá' alatt, de tanuló/bütykölős bringának jó lesz), de nyáron vinném túrázni is, amire a Courier CX/Adventure tűnnék alkalmasabbnak.
Viszont nem szeretnék egyelőre túl nagyot változást montiról, és a csúszós őszi utakon megtanulni koskormányozni; elég lesz a keskenyebb kerekeket megszokni egyelőre. Viszont, és ez a kérdésem: a vázgeo kb., vagy teljesen ugyanaz, mint a Courierek esetében, így fékváltókar + kormány (+ esetleg gumik szélességében) cseréjével néhány tízezer ft-ból, viszonylag egyszerűen átalakítható lenne a gép városi/fitneszről a ciklokrossz/gravel felé (tudom, továbbra is olcsón, kompromisszumokkal)?
Pont erről szól ez a videó.
"de nyáron vinném túrázni is, amire a Courier CX/Adventure tűnnék alkalmasabbnak."
Az egyenes kormány szerintem célszerűbb, komfortosabb olyankor is. Esetleg a gravel divat miatt hiszik azt az emberek, hogy nem. Pár km/ó sebességért nem érdemes a kost preferálni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!