Semennyire. Egy oldtimer autó sem arra való, hogy minden nap munkába járj vele.
2022. szept. 9. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 anonim válasza:
Nem igazán....
ARra talán jó, hogy a csajok előtt végiggurulj vele a falun, menősködni. :-D
2022. szept. 9. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Attól függ, mire akarsz edzeni…
Ha testedzésre gondolsz, arra tökéletes egy camping is, a lényeg, legyen rajta pedál és lehessen tekerni… ha a cicanacis outis nagyfiúkkal akarod felvenni a versenyt ahhoz már nyilván elavult.
2022. szept. 9. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
3: teljesen mindegy, milyen edzésre használja. Ha egy régiséget elkezdesz napi szinten használni, akkor az elkezd kopni, rossz esetben széthullani. Fenntartani pedig drága, mert vagy drága az alkatrész vagy már nem is lehet kapni hozzá. Ha lenne egy vintage országútim, max hétvégén mennék el vele 2-3 km-re fagyizni. Edzésre meg ott a rendes, új gép, amihez minden alkatrészt lehet kapni a boltban.
2022. szept. 9. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
130kg-ról 90re fogytam egy csepel tura bringával 20km edzéseket tartva, most munkába járok vele 5km-re eddig egy konzrás hátsókereket kellett cseréljek rajta… azért ezekben a régi gépekben még volt anyag.
2022. szept. 9. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
5: hát egy outinál pont nem előny, ha "van benne anyag". MAgyarul vas...
:-D
2022. szept. 9. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
Ezért is írtam, hogy célfüggő, mire akar edzeni… ha csak a jobb egészségért tekerne, ahhoz nyugodtan vehet 40ezerért egy régi csepelt… de versenyezni nem fog vele senkivel.
2022. szept. 9. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
Hát szerintem az edzés lényeg sem az, hogy minél nagyobb szívás legyen tekerni... :-D
2022. szept. 9. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
8 évvel ezelőtti komment ezzel kapcs.:
"3/6 Alex Fly ***** válasza:
Azt, hogy rövid úton szükséged lesz új kerekekre...
A jó öreg 27-es méret (630 mm, ami ezen is van) kipusztult, ergo pl. külső gumit nem igazán fogsz rá kapni (szoktam látni azért nagyobb szaküzletekben, de választékról és minőségről ne nagyon álmodj). Röviden előbb-utóbb mindenképpen ki kell cserélned szabványos 28-as kerekekre (622 mm).
Kategóriáját tekintve nem outi, hiszen nem sportcélokra készült. Trekkingnek sem igazán, nem is volt ilyen kategória abban az időben. Inkább túra-sport kerékpárnak mondanám..."
5: "egy csepel túra bringával" csak nem mindegy, melyikkel. A Csepel Apollót a 70-es és a 80-as években gyártották. Még láncot is nehéz hozzá szerezni, nem hogy egyéb alkatrészeket. Minden alkatrésze más, mint a mostani szabványok. Szóval továbbra is fenntartom, hogy mindennapi használatra nem alkalmas.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!