Futó pólót vagy edzős pólót mennyire lehet használni
kerékpározáshoz?
Én futópólóban tekerek, nekem teljesen oké (persze, én csak hobbista amatőr vagyok).
2022. júl. 9. 14:31
2/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszod! Én sem vagyok profi, nem is tervezek profi szinten bringázni, munkába járok vele, meg kisebb 40-50 km-es túrákra, semmi komoly. :) A pólóra visszatérve, gondolom azért az is vezeti el annyira az izzadtságot meg szellőzik annyira, hogy kellemesebb benne bringázni, mint egy sima pamut pólóban.
Természetesen lehet futómezben is tekerni. A kerékpárosmezektől ezek leginkább a szabásukban különböznek (a ker~kpározáskor előredőkő testhelyzetet figyelembe szokták venni a kerékpármezeknél), illetve lemondhatsz a világ egyik leghasznosabb találmányáról: a mez hátán levő zsebekről.
De ha egyszínű mezt szeretnél, akkor ajánlom a Decathlont, ott több színben is talász, elég pénztátcabarát áron.
2022. júl. 9. 15:05
Turkálót ajánlom, olyan bringás pólókat lehet néha kifogni, amik több 10 ezer Ft-osak. 800 meg 1500-ért vettem olyan párnázott nadrágot, ami a decathlonban 10-20 ezer. Ha nem fontos a zseb és az aerodinamikusság, akkor viszont a gyapjú pólókat ajánlom. A műanyagba egyszer beleizzadok és már retek büdös, a gyapjút meg hordhatom napokig. Persze kényesebb és külön kell mosni, én kézzel szoktam, valamint csak újonnan érdemes venni. Drágább, 8-10 ezer Ft alatt nem érdemes venni mert azokban sok a műszál, minél gyapjasabb annál kevésbé büdösödik. Ki kell mindig jól szellőztetni, nem összegyűrve tárolni. Előny, hogy elég belőle kettő és felváltva lehet hordani. Most is abban vagyok.
2022. júl. 9. 16:20
Azért a technikai (műszálas/műanyag) ruhák többet tudnak annál mint,hogy beléjük izzadsz és retek büdös leszel...
Az eltérő testhelyzet miatt vannak különbségek. A bringás mezek hátulja jellemzően hosszabb mint az eleje.
Az előredőlés miatt. Aztán vannak zsebei.
Gondolom ezekről azért letudsz mondani. Ugyhogy mostmég jó.