Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Futó pólót vagy edzős pólót...

Futó pólót vagy edzős pólót mennyire lehet használni kerékpározáshoz?

Figyelt kérdés
Kerékpáros mezek nem tetszenek mert egyszerűen nem találok egyszínűt sehol. Nem szeretem az össze vissza feliratokat, sima egyszínűt keresek.
2022. júl. 9. 13:43
1 2
 1/12 TR75 ***** válasza:
100%
Én futópólóban tekerek, nekem teljesen oké (persze, én csak hobbista amatőr vagyok).
2022. júl. 9. 14:31
 2/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszod! Én sem vagyok profi, nem is tervezek profi szinten bringázni, munkába járok vele, meg kisebb 40-50 km-es túrákra, semmi komoly. :) A pólóra visszatérve, gondolom azért az is vezeti el annyira az izzadtságot meg szellőzik annyira, hogy kellemesebb benne bringázni, mint egy sima pamut pólóban.
2022. júl. 9. 14:43
 3/12 Alex Fly ***** válasza:
100%

Természetesen lehet futómezben is tekerni. A kerékpárosmezektől ezek leginkább a szabásukban különböznek (a ker~kpározáskor előredőkő testhelyzetet figyelembe szokták venni a kerékpármezeknél), illetve lemondhatsz a világ egyik leghasznosabb találmányáról: a mez hátán levő zsebekről.

De ha egyszínű mezt szeretnél, akkor ajánlom a Decathlont, ott több színben is talász, elég pénztátcabarát áron.

2022. júl. 9. 15:05
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
Turkálót ajánlom, olyan bringás pólókat lehet néha kifogni, amik több 10 ezer Ft-osak. 800 meg 1500-ért vettem olyan párnázott nadrágot, ami a decathlonban 10-20 ezer. Ha nem fontos a zseb és az aerodinamikusság, akkor viszont a gyapjú pólókat ajánlom. A műanyagba egyszer beleizzadok és már retek büdös, a gyapjút meg hordhatom napokig. Persze kényesebb és külön kell mosni, én kézzel szoktam, valamint csak újonnan érdemes venni. Drágább, 8-10 ezer Ft alatt nem érdemes venni mert azokban sok a műszál, minél gyapjasabb annál kevésbé büdösödik. Ki kell mindig jól szellőztetni, nem összegyűrve tárolni. Előny, hogy elég belőle kettő és felváltva lehet hordani. Most is abban vagyok.