Nagy teherbírású kerékpárt a nagy súlyomra hol tudnék keresni ?
A decathlon túrabringája 170 kg-ig terhelhető. Ezt hosszú távú, csomagos túrákra tervezték, ezért nem könnyű, de masszív. Úgy látom, most elérhető.
Kinek mi az elérhető ár. Közel 200 rongy a fat kerékpár. Bár lehet a neve megtévesztő és nem azért fat mert túlsúlyosoknak van kitalálva, hanem mert a kerekek extra vastagok, nem tudom, egy kerékpár boltos szakembert kéne megkérdezni erről, mit ajánl. Biztos szívesen segítenek, akár be is szerezni a kerékpárt
Vagy veszel szobabicajt és azzal kezded :)
2&3: ezek menetes racsnis gépek, a hatsó tengely nem fogja elbírni. Egy átlag bringa amúgy is jellemzően 120-130 kg terhelhetőséggel bír, és ebbe általában a bringa súlyát is bele kell számolni. A gyenge pont általában a kerék. Ehhez a súlyhoz 36 küllős, duplafalú kerekek kellenek. Mindenképp kazettás agy kell.
A linkelt fatbikeoknak semmi értelmük. Ezekkel normál használatban csak megutálni lehet a bringázást. Ezzel 20-as átlagsebességért vért kell izzadni. Ráadásul 200-ért gagyi lesz mind. Két-háromszor ennyiért lehet fatet nézni, ha sokat kell laza talajon menni (mély homok, sár).
4es! igazad lehet. Annyira én nem vagyok jártas a témában, csak egy tipp volt. :)
3as vagyok újra. Keresgéltem minden falé a témában, kerékpárt nagyon nem találok én sem, csak e-bikok még amiket ajánlanak, de az sem gondolnám megfelelőnek, lehet csak elakarják adni, vagy nem tudom.Én azt tudnám tanácsolni, próbálj meg 120 kg-ig lefogyni, sétákkal, light kardióval, kérj hozzá segítséget mindenképpen! Biztos hogy fog menni és fogsz újra kerékpárra felszállni és tekerni. Én nagyon szeretek kerékpározni gyerekkorom óta, egy szuper dolog. :) Sok sikert!
A kritikus pont a hátsó kerék. Lehet próbálkozni 28-as kerékkel, duplafalú felnivel, 36 küllővel. Ha nem bírja, a 26-os kerekek ugyanilyen fűzéssel lényegesen erősebbek, de ahhoz másik váz kell, plusz a magasságodhoz lehet, hogy nem kapsz elég nagy vázat. Egyébként gyakran a tandemeket is ezért szerelik 26-os kerékkel, erősebbre lehet építeni. Ha más nem segít, a túl nagy ütésektől mentesíti a kereket (és az ülepedet) a rugós nyeregcső vagy a teleszkóp, valamint ne a legvékonyabb atomkeményre fújandó virsligumikat válaszd. Egy 47 mm széles gumi már elég sokat csillapít.
Ha a nyeregcső picit rövid, semmiképp se használd úgy, hogy a maximum jelen túlhúzod, sőt inkább meg se közelítsd. Tönkremehet a váz. Lehet kapni akár 50 cm hosszú nyeregcsöveket is.
Probléma lehet, hogy egy-egy kátyúban elhajlik, aztán eltörik a hátsó tengely. Ha ez előjön, akkor próbáld tömör tengelyre cserélni (ha addig átfúrt, gyorszáras volt). Esetleg tandemekkel foglalkozó boltban lehet érdemes tanácsot kérned, hiszen azok is visznek ekkora súlyt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!