Egy régi csepel országúti kerékpárnak a vázon lévő váltóját, és féket, lehet helyettesíteni az újabb tipusú fékváltókar kombóval? Alkalmas rá egy bármilyen fékváltókar? Mitől függ?
Miért ne lehetne? Új fék + új hátsó kerék kazettás aggyal, lehetőleg új első hajtókar lánctányérral, ehhez való fékváltókarokkal.
Ez nem olyan hogy most te veszel egy fékváltókart rá és kész, minden a régiben maradhat.
Ez egy ilyen sport, nem fogsz találni olcsón jót.
1: Közben a hátsó villasaru távolságok is változtak, szóval nem biztos, hogy befér a kazettás kerékagy. Elvileg acélvázak elviselnek kisebb mértékű tágítást, de nem árt tudni, hogy mit csinál az ember, különben nem lesz szimmetrikus. Azt nem tudom, hogy ezek a régi patkófékek kompatibilisek-e a modern fékváltókarokkal, vagy új féket lehet-e ezekre a vázakra rakni. Aztán valószínűleg a bovdenháznak sem lesz helye, ott is sufnizni kell majd valamit. Összességében macerás és nem éri meg.
A legolcsóbb megoldás egyből olyat venni, ami kielégíti az igényeket. Az utólagos fejlesztés általában mindig drágább.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!