Az ellipszis alakú hajtólánckerék miért nem állta ki az idő próbáját?
Figyelt kérdés
Pedig az alapötlet jónak tűnt számomra2022. máj. 7. 16:21
1/4 anonim 



válasza:





Jelenleg reneszánszát éli. Absolute Black, Garbaruk, Rotor pl. három neves gyártó, aki készít. Tudtommal profik közt is van, aki használja. Nekem van egy 1x11 rendszerben. Bejött, csak az ideális fogszámmal mindig hiánycikk, ezért használok simát.
2/4 A kérdező kommentje:
köszi
pacsi ment
2022. máj. 7. 19:12
3/4 anonim 



válasza:





Még egy kis info a sztorihoz, hogy ezek máshogy vannak fokolva, mint régen a Shimano Biopace. Állítólag annak nem volt jó a kialakítása, azért is halt el. A mai oválok esetén a felső holtpont után nő az áttétel, ahol a legtöbb nyomatékot tudod kifejteni.
4/4 anonim 



válasza:





Anno volt SH Biopace-m. Nem nagyon lehetett érezni a különbséget, mivel túl kicsi volt az átmérőben az ingadozás, a maiaknál ez lényegesen nagyobb. Rontja továbbá az első váltás hatékonyságát, mivel a lánc fel le jár az első váltó kalitkájában és azért ez eléggé úgy van megtervezve, hogy adott melyik ponton tolja át legsimábban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!