Kétkaros váltónál a hátsó koszorún egyre kisebbre váltáskor azt érzem, hogy a karon túl sokat kell tolni, mire egyszer vált végre?
Néha többet is kell "pumpálni", és ekkor mintha üresben járna a kar. Aztán befeszül, és vált rendesen. Felfelé szépen pakol.
Ez tipikus? Javítható? Állítható? Vagy valami megpattant benne egyszer és kuka?
Korábbi bicajomon még sima hüvelykujj-kar volt, nem is szinkronizált, kétkarost meg soha nem próbáltam.
Az első dolog, hogy teljesen ki kell takarítani és lekenni a váltót, váltókart. A bowdennek is simán kell mozognia, stb. Tehát csak akkor állj neki hibátkeresni, ha a sterilre eltakarított váltórendszer sem működik jól.
A váltókar szétszedésének nem biztos, hogy neki kellene állni hozzáérté nélkül.
Ha mégis, akkor fotózz minden alkatrész kiszerelésénél, hogy össze is tudd rakni!
Köszi!
Ha a burkolatot leszedem, akkor nem fog elemeire széthullani valami előfeszített rugótól, ugye?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!