Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Miért vannak a versenyen...

Miért vannak a versenyen lejtmenetes pózok betiltva?

Figyelt kérdés
Mi alapján döntik el, hogy melyik tiltott? Miért nem lehet versenyen úgy csökkenteni a légellenállást ahogy a versenyző szeretné?
2021. nov. 10. 15:38
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
0%
Nem tudok semmi ilyen tiltasrol :)
2021. nov. 10. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

#1: [link]


Talán úgy gondolják, hogy csökkentik a különbségeket és így izgalmasabbak lesznek a versenyek.

2021. nov. 10. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
1-es vagyok ... elolvastam ... huuu!? ... baromsagnak tartom, de ha ez a szabaly, akkor ez ... bar mindenkinek ott lenne a lehetoseg, hogy eljen a lehetoseggel - inkabb tiltjak?! Baromsag!
2021. nov. 10. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Leginkább az lehet mögötte, hogy ezek eléggé balesetveszélyes pózok. Nem a profiknak, hanem Pistike ne kezdje el utánozni.
2021. nov. 10. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Pistike ettol meg 20-al fog hasitani konyoklo pozban, mert ettol erzi magat Contadornak es igy veheti fel legalisan a feszulos nadragot :)))))
2021. nov. 10. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

#5!

Ha nem csak a kocsmáig mész, akkor a bringás ruházat azonnal értelmet nyer.

2021. nov. 10. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

Szerintem profiknak is veszélyesek ezek a pózok, azért tiltották be. Gyakorlatilag a cikkben leírt két póz mindegyike akadályozza a normális a kerékpár kontrollálást. A supertucknál lehetetlen hirtelen irányt váltani. Könyöklésnél nincs kapcsolat a kormány és a kéz között, a kar lecsúszhat a kormányról, és a fék sincs elérhető közelségben.

Azt gondolom, hogy a mai felfogás szerint ezek a tiltások ésszerűek. Én egyetértek vele, mert a biztonság, az élet védelme a legfontosabb. Régen jobban elfogadták az emberek, hogy egyes sportoknál igen magas volt a komoly sérülés vagy halál kockázata. De ugyanez volt a munkahelyeken is. Mára felértékelődött a biztonság, aminek én személy szerint nagyon örülök. Ettől függetlenül még mindig bőven van hova fejlődni. Elég megnézni, hogy hányan bringáznak sisak nélkül. Nem hiszik el az emberek, hogy 20-25 km/h-nál milyen súlyos fejsérülést lehet szerezni, ami akár halálos is lehet.

2021. nov. 11. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

Nem kell ahhoz még 20 km/h sem, hogy egy esésnél a padkára csapd a fejed.


Meg lehet nézni egy régi profi box meccset. Ahogy felállt a lecsapott, már ment is tovább a mérkőzés. Ameddig mozgott a boxoló, addig ment a meccs. Ma már leállítják a mérkőzést, ha nagyon egyoldalú a küzdelem.

2021. nov. 11. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 Alex Fly ***** válasza:
Na jó, de a sisak már egy ideje minden versenyen kötelező, szóval nem értem a problémát...
2021. nov. 12. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 Wadmalac ***** válasza:

Én anno úgy lejtőztem versenyen, hogy a kormányt a tövénél alulról markoltam és ahhoz vettem fel a tojáspózt.

A két könyökömet a hajtókart vízszintből kicsit előre-hátra forgatva mozgó térdeimmel támasztva és mocorgatva meg a kanyardöntéssel kormányoztam.

Most visszagondolva, ha rajtam múlna, azt én is betiltanám.

:D


A touros lejtőtempóknál a bukó védelme édeskevés, ha páran áthemperegnek egymáson egy elszabadult kormányfogás miatt.

2021. nov. 12. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!