Conti vagy Schwalbe kerüljön a montira ha mélyebben a zsebembe akarok nyúlni?
Elegem van a gyári Kenda szintű külsőkből. Lecserélem a külsőket a montin, és úgy döntöttem mélyebben a zsebembe nyúlok és erős defektvédelmi szintű külsőt teszek fel.
Két opciót látok: vagy a Conti montis gumijai black chill szövettel, vagy a Schwalbe Smart Guard gumijai.
Olyan 15.000 ft/ gumi tehát 30-ba lesz a csere.
Melyiket vegyem ? Conti vagy Schwalbe?
Vagy akár tök más gyártó?
A defektvédelem a főn szempont, a tömeg másodlagos.
Nyúlj mélyebben a zsebedbe és vegyél tubeless külsőket és alakítsd át hozzá a kerekeidet! Sokkal jobban jársz. Igaz, ez kb. 60e-től fog indulni.
A Conti tubeless nagyon nehéz volt, amikor egyszer vettem. A Schwalbe sokkal könnyebb, de most alig lehet kapni.
"Nyúlj mélyebben a zsebedbe és vegyél tubeless külsőket és alakítsd át hozzá a kerekeidet!"
ez megint nem a kérdésemre a válasz
Vártam, hogy egy újabb hisztérikával lesz dolgom, aki leírja, hogy nem ez volt a kérdés.
Kaptál választ arra is, hogy defektvédelemre mit tartok jó megoldásnak és arra is, hogy milyen szempont alapján választom az egyik márkát.
Nem a válasszal van gond, hanem a kérdéssel. Nem konkrét gumikat írtál, hanme csak gyártókat. Nem írtad le azt sem, hogy milyen helyeken szoktál bringázni.
"Ráadásul bicikliúton....ááá."
Vadi új monti Rubena puncture protection gumival. A legelső úton boltból hazamenet 5 percen belül defekt. Királydinnye.
Puncture protection. Az.
Ha leírnád hogy milyen bicod van és mire akarod használni,akkor tudnánk mondani konkrét gumikat amik jók lehetnek.
Illetve ha rendesen terepen használod,akkor a tubeless sosem árt,a gumi defektvédelmétől függetlenül
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!