Országúti biciklin mechanikus tárcsafékről hidraulikusra váltás mennyire bonyolult?
Ezt a biciklit akarom megvenni, de mindenképp cserélném hidraulikusra rajta a fékeket. Gondolom ha akkor a fékkarokat is cserélni kell, de az meg nem egyben van a váltóval? Vagy nem tudom, nagyon nem értek hozzá. Első ilyen outi szerű biciklim lenne.
Kell két új fékváltókar, két új féktest (tiagrából nagyon ritka a hidrós, tehát 105 minimum) akkor már sort és váltót is cserélni kell. 200k-ból nem jön ki és hónapokig vadászhatod az alkatrészeket, mert mindenhol alkatrészhiány van.
Semmi baj a mechanikus tárcsafékkel, ha rendesen van beállítva és karban van tartva.
Eléggé. Ez még az a kategoria ahol szeretik az egybe dolgokat.azaz fékváltokar.
És akkor szinte mindent cserélni kell. Bár szerintem a sort és a váltot nem. Ezek shimano esetén együttmüködnek felfelé és lefelé egyaránt.
Amugy szerintem értelmetlen.
A fékerőben nincs igazi különbség.
Sulyban kicsit kevesebb is a jelenlegi.
Jobban türi a sérülèseket.
Egyszerűbb szerelni. De gyakrabban "kell" bár az inkább csak karbantartás.
Olcsóbb.
Ha szintetlép akkor igen kell a sor csere.
De szintlépés nélkül nem lehet?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!