Melyik külsőt könnyebb fel/leszerelni? A drótperemeset vagy a kevlart (hajtógatós)?
A hajtogatós logikusnak tűnik, de egy korábbi kérdésnél volt aki pont ellenkező tapasztalatról számolt be.
https://www.gyakorikerdesek.hu/sport-mozgas__kerekparozas__9..
https://www.gyakorikerdesek.hu/sport-mozgas__kerekparozas__5..
Itt meg pont az ellenkezőt mondják:
https://www.gyakorikerdesek.hu/sport-mozgas__kerekparozas__4..
Ilyet szeretnék:
De nem tudom hogy a drótperemeset, vagy a hajtogatósat. Most is ilyen van, de elég nehéz szerelni, viszont nem tudom róla hogy melyik típus.
Hát ha szerelted, akkor tudnod kéne, hogy melyik típus.
Szerintem ez gumitől is függ, de ha tubeless ready, akkor jó esély van rá, hogy hagyományos (nem tubeless ready) felnire gyötrelem lesz felrakni, ha egyáltalán sikerül. Én legalábbis feladtam, mielőtt tönkretettem volna a drága gumit. A felni közepét kell nézni, ha van benne mélyedés, ahová be tudod ültetni a gumi peremét szereléskor, akkor könnyebb a dolgod. Ha belül szinte sík a felni, akkor a tubeless ready szinte biztos nem megy fel.
Lehet érezni a peremen, hogy merev drót van benne, vagy hajtogatható kevlár/karbon szál. Ha érdekel, meg tudod nézni. Mivel nem TLR, szerintem nem lesz gondod vele. Szerintem nem annyira a perem típusától függ, inkább attól, hogy mennyire pontos a mérete, és milyen felnid van. Sajnos ezt előre nem lehet megjósolni.
A trekkingemre Remerx felnis kereket vettem, még a drótperemest is gyötrelem felrakni, alig akar a helyére ugrani még szappanos vizes peremmel is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!