Drótperemes, vagy nem drótperemes kerékpár külső a jobb, és miért?
Figyelt kérdés
2014. aug. 20. 11:17
1/2 Dájm válasza:
Attól függ milyen terepen használod. Ha mész le egy lejtőn 70-nel egy drótperem nélküli (vagyis hajtogatós) külsővel, és durrdefektet kapsz, az hajlamosabb lefordulni a felniről és abból nagy bajok lehetnek, de erre elég kicsi esély van. A csúcs gumik mind hajtogatósak, én is ilyet használok (országútira), sokkal könnyebbek, jobb minőségűek, és a tárolására is elég a drótperemes külső által foglalt hely töredéke, ami mondjuk akkor számít ha egy túrára akarsz vinni pótkülsőt. De még egyszer említem, attól függ mire és hol használod, a Continental Grand prix 4000 külsőt már 2 éve használom futárként, havi 1000-3000 km-re.
2/2 A kérdező kommentje:
Ez a 2-féle van? Csak mert olvastam olyat, hogy a drótperemes olcsóbb. Én amúgy még sose láttam hajtogatósat, nem is hiányzik, csak ebike-on néztem reflexcsíkosakat, volt 1-2eFt-ért, aztán ha kijelölöm, hogy drótperemes, akkor 7eFt-nál kezdődik. Aztán vettem már észre olyat, hogy reflexcsíkos volt, de nem volt a reflexcsíkosok között, vagyis lehet, hogy nem csak azok közt vannak drótperemesek, amik a drótperemesek kiválasztása után vannak. Lényeg, hogy az érdekel, mennyire fontos, hogy drótperemes legyen, és megéri-e a felárat. Mivel a Mátrában bicikliznék, nagy sebességgel, lejtős utakon, néhol ragyáson, nem mindegy. De az se mindegy, hogy 4, vagy 14eFt.
2014. aug. 20. 19:02
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!