Megéri a drágább bicaj ilyen felhasználásra?
Üdv, szeretnék venni egy mounten bike-ot. Harmadlagos bicaj lenne, csak terepen használnám, viszonylag ritkán. (évi 250-300km) Semmi extrém körülmény, bükkben kirándulni, erdőbe tekerészni. Kettő biciklit is kinéztem, bár hozzáteszem, abszolút nem értek hozzá, hogy pl milyen váltó a jó, milyen teleszkóp stb.
A kettő között milyen lényegesebb különbség van? Megéri a drágábbat venni? Vagy elég az olcsóbb is? Esetleg más fajta így fejből ezen árkategória környékén?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#9
Na és a KTM logó az smafu? :-)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
#10:
Értem én, hogy 29 a trend, durva terepen kicsit jobb a gördülése, de ennyi.
Azért az túlzás, hogy nem lehet rá gumit kapni, legfeljebb a csúcskategória már nem erre koncentrál.
Ilyen hobbi célra nem igazán hoz jelentős előnyt egy 29-es.
És éppen ez a lényeg, a 26"-nak esik az ára a trend miatt. Használtban is.
"A linkelt bringa ráadásuk dirt, nem igazán túrázásra való az a geo."
Hát, fene tudja, megfelelő nyereg- és kormánybeállítással elmegy az. Kicsit izgága az első villa szög meg a tengelytáv, de kompenzálja egy szélesebb kormány.
45 fokos mászásra nem lesz jó, de a többire elmegy.
Nekem egy KTM Knoxville van, simán elmegy tereptúrázásra.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
"Na és a KTM logó az smafu? :-)"
Az. :D
Nem rossz a Cube.
Nekem is KTM van, mint fentebb írtam, jó, jó, de nem hiszem, hogy ezen a szinten jelentős értékkülönbséget jelentene.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
"a Cube élettartam-garanciát ad a vázra."
no-quibble warranty?
Nem mindegy, mert mondjuk a Trek esetén sok vevő kapott agyf*szt azon, hogy jött a kötözködés, a garancia kábé csak a Wimbledon frissen nyírt füvén körbegurulásra volt érvényes, terepen már egy galóca áthopizására sem.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
és akkor mitől/honnantól egy montenbájk-mitől verseny?! mitől/honnantól terep?!
letaposott/döngölt népliget az terep már?!?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A letaposott, döngölt népliget valószínűleg a 2-es kategóriás bicajoké (a kerék nem hagyja el a talajt, nincs ugratás; szilárd burkolat, aszfalt, döngölt föld, murvás bicajút).
Ilyen egy montiverseny:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!