36 voltos ebika makita akksikkal, lehetséges? Többi lennt!
Ebből megfelelő szabályzó elektronika nélkül csak füst és tűz lesz, meg csomó kidobott pénz.
Megjegyzem, a kocsi generátor marhára nem jó hatásfokú villanymotorként.
Plusz a komplett feszszabályzóját ahhoz le kéne kötni és a helyére a jól megtervezett új elektronika.
Tényleg vagy sokkal xarabb és veszélyesebb lesz a bolti e-bike-nál, vagy drágább.
"egy 350wattos generátor motorral"
12 volton?
Szóval be tud rántani 30 ampert? Plusz a veszteségi áramot.
Hát 12 Ah-ról az nem tart ki sokáig.
"olom-sav akku ami jó nehéz."
Ha a benzines robogók elbírják azt a két tenyérnyit, nem hiszem, hogy ez gond lenne.
Sok más ponton problémás ez a terv. De nem lehetetlen.
Láttam videót olyan, természetesen orosz srácról, aki szó szerint akkus fúróval hajtotta meg a bringáját, elég rendesen ment.
Mondjuk élettartam tutira nincs ott, hiszen az akkus fúró gyári hűtése nem erre van méretezve, főleg ilyen nyomatékterhelésnél.
De én speciel biztosan inkább ilyen megoldásban gondolkodnék, valami alapból Li-ion akkus hajtású motorra és elektronikára építenék.
Az autó generátorát mint motort továbbra is rossz megoldásnak érzem.
Gerjesztőnek nem érdemes, szerintem.
Túl drága és nincs jelentősége.
Amúgy ilyen hajtásokra az állandó mágneses motorok jobb hatásfokuk miatt alkalmasabbak, mint a gerjesztős.
Csak a szegmensek számától függően kicsit-nagyon "darabos", vibrálós lesz a nyomaték.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!