Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Deore szettes MTB kerékpár...

Deore szettes MTB kerékpár árban hol kezdődik?

Figyelt kérdés

Illetve az alábbi modellek jónak számítanak egy bringán?


BRM315 tárcsafék (és kar)

DEORE SLM590 első váltókar

DEORE RDM592 hátsó váltó

Deore FC-M591 első váltó

Acera FC-T3010 hajtómű

ACERA CS-HG201-9 kazettás racsni


2020. júl. 5. 18:12
 1/7 anonim ***** válasza:

Komplett Deore groupset ritkán kerül bringákra, mindig keverik, mint itt is. Gyakran csak a hátsó váltó Deore, a többi alkatrészt elspórolják.

Ez egy trekking bringa? Arra ez egy teljesen jó felszereltség szerintem. Az első váltó típusát rosszul adtad meg, az FC-M591 egy hajtómű. Amúgy saccra egy ilyen bringa lassan belekarcol a 300ezerbe.

2020. júl. 5. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Montiról van szó amúgy, és a felsorolt felszereltséggel.
2020. júl. 5. 21:10
 3/7 anonim ***** válasza:
Hát, montit nem szívesen vennék ilyen rendszerrel, de felhasználás és anyagi lehetőségek kérdése. Túrázni megfelel, csapatni szerintem kínlódás egy ilyennel.
2020. júl. 5. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Sok a sebesség?
2020. júl. 6. 05:56
 5/7 anonim ***** válasza:
Igen, a 3x rendszer szerintem nem montira való. A váltó sem kuplungos, tehát jobban csapkod a lánc terepen. Ez a fék is gyenge szerintem hegyi felhasználásra. De ha inkább túramontis vagy, akkor jó lesz szerintem.
2020. júl. 6. 06:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Van gyárilag láncvilla védő szivacs rajta, igaz hogy hallom hogy csapkod, de hát melyiken nem... biztos a legdrágább Deore tudja csak, láncfeszítővel.


Egyelőre "túramontis" de inkább hajlok az XC jelleg felé. Legalábbis gondolatban. A bringa már megvan, csak kíváncsi lettem volna, hogy akkor jó áron vettem-e, de úgy tűnik igen.


Remélem hosszú távon is beválós lesz, ha már egyszer Deore.

2020. júl. 6. 18:24
 7/7 anonim ***** válasza:
100%

Ha már megvan, akkor úgyis annyi a lényeg, hogy neked megfeleljen. Az új Deore és attól felfelé (SLX, XT, XTR) úgynevezett kuplung van a váltón, tehát nem csak a rugó feszít, hanem van egy plusz ellennállás benne, ami megakadályozza a lánc csapkodását. Ettől csendesebb lesz a bringa, és nehezebben is esik le a lánc, ami különösen 1x hajtás esetén kritikus, mivel ott nincs első váltó, ami segít helyén tartani a láncot. Enyhébb XC-s vonalon is lehet, hogy jól megleszel ezzel. A kérdés, hogy mennyire vagy teljesítményorientált, és milyen a terep, van-e időd az első átdobóval játszani.

Amerre én járok, időnként a 2x10 is nyűg, mert meredek lejtő után egyből jön a kaptató, és két váltóval kéne eltalálni a megfelelő áttételt, ráadásul az elsővel terhelés alatt ugye nem igazán lehet váltani, emiatt ha kicsit is elnézem, tolhatom fel a bringát. Lánc is esett már le. Nem véletlenül hagyták el a modern hajtásláncokról az első váltót. Ha ilyen problémák kezdenek érinteni, akkor lehet gondolkodni a fejlesztésen. Ha a meredek lejtőkön elfogy a féked, akkor annak cseréjén is érdemes agyalni. Egy SLX fék szerintem mindent tud, amit a magunk fajta igényelhet.

Egyelőre használd, és élvezd a bringázást, aztán majd úgyis érzed, ha valami hátráltat.

2020. júl. 6. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!