Futármunkához ez a bicikli megfelelő lehet? (40, 000 ft, amit maximum fizetni tudnek erte) (link a megjegyzesben)
Illetve 190 magas vagyok, bicikli választásnál egyáltalán számit az egyeni magasságunk? vagy úgy is lehet állitani?
köszi!
Ez lenne a másik ,,ötletem''
bár ez már 45,000 de ha annyival jobb, akkor nyilván ráfizetnek
esetleg ilyen ársávban meg hol lehet erdemes nezelódni biciklik után? (Vatera es FB csoportokat neztem, de általában sajnos nem túl igenyes biciklik voltak)
Szerinted ha használtan gagyi van ennyiért, akkor újan milyet kapsz? Mindegyik ipari hulladék, futárkodva egy hónapot nem fog kihúzni alattad, azt garantálom. Nem beszélve arról, hogy olyan lassú dögök ezek, 20%-kal kevesebb melót leszel képes megcsinálni.
Valahogy jó lenne több pénzt áldozni rá, mert munkaeszköznél különösen fontos a minőség. De mindenképp használtat nézz ilyen alacsony ársávban, különben intenzív szopóroller lesz belőle. Az lesz majd a drága, mikor nem érsz oda a csomaggal, vagy jól kirúgnak, mert nem leszel képes stabilan ellátni a feladatod.
Nézd, ezek a biciklik arra valók, hogy legyen otthon egy biciklid havonta egyszer előhúzni félórára, szezonban persze.
Futárkodni, mindennapra, jobbat vegyél.
Egyébként is súj biciklit 100 alatt szemetet árulnak.
Az álltalad linkelt dolgok alkalmatlanok a futárkodásra.
Itt egy cikk része egy olyan illetőtöl aki futárkodott, ime okosodj:
Több Bikemagos Pajti riport szólt már erről a témáról. A lényeg, hogy mindenki mással hajt, és még sincs akkora különbség a futárok teljesítménye között. Ez azt jelenti, hogy bármivel lehet menni. Nincs tökéletes gép – mindegyiken sok a kompromisszum. Ha olcsó váltós montit használsz, akkor több energiádba kerül a hajtás, de az emelkedők leküzdhetők, kényelmesebb, kisebb az esély, hogy ellopják, és viszonylag keveset kell karbantartásra költeni. Ha váltós országútival próbálkozol, akkor kényelmet áldozol a hatékonyabb haladás érdekében. Egysebességes országútival a karbantartás a fékezésre és a láncolajozásra korlátozódik, lopásveszély csökken, de az emelkedőkkel valamit kezdeni kell. A fixit nem is említem, mivel az egy külön kaszt.
Én a magazinból más ismert Bauhaus egysebességessel próbálkoztam. A képekről láthatjátok, hogy történt rajta egy-két változtatás. Az Atomdizájn Bigbráner stucni 200 mm hosszú titáncsöves megoldás és mindössze 192 grammot nyom. Országúti testhelyzetbe hoz (ebben a leghatékonyabb a gép felgyorsítása, amiből naponta több száz van), és egész jól csillapítja a rezgéseket. A kerekek komoly könnyítésen estek át: az első Atom alu-titán agyat kapott és 670 grammos tömegével nem nagyon hátráltatott a folyamatos gyorsításokban. A tapasztalat azt mutatja, hogy könnyű kerekek kellenek ehhez a szakmához – feltéve, ha bírják a strapát. Nem kíméltem az öt hét alatt (kb. 2300 km), és semmi negatív elváltozást nem vettem észre rajta. Az EggBeater pedálnak is van létjogosultsága a városi használatban: de nem a tökéletes sárlepergetésben, amiről az előző számban részletesen beszámoltunk. Sokkal inkább abban, hogy a négyoldalas kialakítás megkönnyíti a belépést, az alacsony építés merészebb kanyarvételeket tesz lehetővé, illetve kis tömege tette kedvenc társammá a habverő szerkezetet.
A 42/14-es áttétel könnyed 35-40-es tempót enged sík úton, és a könnyű kerekekkel még tűrhetően gyorsítható álló helyzetből a kerékpár. Az emelkedőket nem szereti (pontosabban a lábaim nem szeretik a nagy áttételes mászást), ennek ellenére sikeresen hódítottam meg a Hármashatár-hegyet, a Rózsadombot vagy tízszer, a Gellért-hegyet még többször, de megvolt az összes többi lakott budai hegy is. Nem egy mosolygós élmény pl. a Hegyalja út, pedig volt, hogy egy délelőtt háromszor kellett arra haladnom felfelé. Természetesen, ahol egyenesen vittek fel a hegyre egy lépcsős utcát, ott mindig felfutottam rajta. Ezzel különben sok időt lehet megtakarítani a kis áttételes, kacskaringós megoldáshoz képest is. Akármilyen hihetetlen, a Naphegy teteje a Krisztináról mindössze négy és fél perc az Orvos lépcsőn!
Ennek ellenére senkit nem buzdítok, hogy ilyen gépet használjon futárkodáshoz. Szerintem egy elől tárcsafékes, hátul 3-fokozatú agyváltós, görgős agyfékes trekking kell ehhez a munkához, mégpedig a lehető legkönnyebb kerekekkel. Egy ilyen gép bírja a strapát, nem kell karbantartani, nem számít az időjárás, és nem túl drága. Én már az első héten amortizáltam négy fékpofát. Rengeteget kell fékezni. Szerény véleményem szerint két téli hónap alatt megadja magát egy könnyű, vékony oldalfalú felni: pedig mindenképpen ilyen kell az energiát rabló gyorsítások megkönnyítéséhez. Mellesleg a Hajtás Pajtás Bicikliboltban sokat tapasztalt futárok dolgoznak, akik szívesen eligazítanak bármilyen haszonkerékpározással kapcsolatos kérdésben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!