Hogyan ússzam meg a tesi órát mozgás nélkül? A tesit miért kell osztályozni? Szemétség.
Szép filozófia csak a valóságban a tesióra egyszerűen csak egy megalázási forma,ahol a kevésbé tehetséges gyereket közös erővel ki lehet röhögni a tanár meg bekarcolhatja a rossz jegyet. Én pl gyűlölök futni vagy bármilyen csapatjátékban résztvenni ,a labda kiesik a kezemből stb,nekem ez így pont jó és leszarom mert ezekre semmi szükségem nincs,de csak erőltetik.
Ne hogy már bemeséljük hogy az iskolai tesi órák végigszenvedtetésétől majd valaki nem fog 50 évesen infarktust kapni,vagy nem hízik el késöbb. Nézzünk körbe kicsit és rájövünk hogy ez mennyire nem így van... Aki annyira akar az magától is elmegy futni vagy gyúrni vagy focizik,bármi, de aki meg nem akar, vagy nem tud ,annak semmi pluszt nem ad,csak elveszi az idejét a fontosabb dolgoktól .
#11
A tesiórán - mint minden tantárgy óráján - esélyt kapsz mindössze, hogy legyen belőled valami. S akinek van valami agya, az él is vele.
A tesióra nem edzés - "csak" képességfejlesztés - már persze, ha van ilyen neked és a hozzád hasonlóan érzőknek.
Ha az IQ-d 100 feletti, akkor javaslom mentsd el ezt a szövegedet a gépedre, és vedd elő pár évtized múlva, hogy lásd hol toltad el a dolgaidat.
"A tesióra nem edzés - "csak" képességfejlesztés - már persze, ha van ilyen neked és a hozzád hasonlóan érzőknek."
Pont erről van szó, hogy nekem pl nincs,se képességem se kedvem ,se semmim a tesiórához.Ezért mentettem fel magam orvossal, és megoldódott a kérdés. .
Azt meg minimális logikával észre lehetne venni ,hogy eddig is volt tesi óra, sőt 100 éve is volt, mégis azok akik részt vettek rajta, azok is ugyanúgy betegek lesznek ma,szóval semmi összefüggés nincs a kettő között.Én meg pl nem is akarok sokáig élni, szóval had döntsem el addig mivel töltöm az időt. És az nem értelmetlen futkosás labdapattogtatás ,meg kötélmászás lesz, az is biztos.
#4
Úgy látom a magyar órákról is hasonló a véleményed... A hadd az két dé. Ilyenen elúszhat pl. egy jó állásinterjú. Csak mondom.
Amúgy kár folytatnunk - süketeknek nem lehet Beethovenről beszélni. Arról meg, hogy 100 évvel ezelőtt milyen volt a közoktatás, meg pláne nem.
Látom megragadtad a lényeget, tipikus buta viselkedés addig böngészni valaki válaszait amíg egy hangyafaxnyi hibát nem találunk az egyik szavában és aztán ezen kapva ledegradálni. Menj, aztán fuss még egy kört az iskola körül,azzal majd biztos jó leszel az állásinterjúkon.
Egyébként süket se vagyok ,de Beethoven se érdekel, szóval az ilyen énekzene órákat is kigyomlálnám az iskolákból. Aki akar, majd eljár kórusba meg a megasztárba, vagy alakít egy garázsbandát,de ez kb 2-3 százaléka se a tanulóknak.Dettó a rajz is ilyen,semmire se jó,aki tud és akar az otthon hobbiból rajzolgat , ha ügyes akkor elmehet olyan helyre ahol ez számít,grafikusnak dizájnernek vagy mit tudom én.. Ami lényeges az a matek, természettudományok, történelem, magyar és főleg az informatika és az idegen nyelvek. Ezzel lehet továbbtanulni ,a többi tantárgy csak az időt veszi el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!