Kezdőoldal » Sport, mozgás » Extrém sportok » Gördeszka vagy görkorcsolya?

Gördeszka vagy görkorcsolya?

Figyelt kérdés

Mindkettő nagyon tetszik, és nem tudom eldönteni, hogy melyik legyen. :(

A gördeszka lehet, hogy jobban tetszik, viszont sokan azt mondják, hogy az a fiúknak való, meg nem is találok neten lányosabbat. (Nem hercegnőset akarok, csak mind olyan nagyon fiús.)

A görkorival meg az a bajom, hogy olyan macerás azt felvenni, a deszkára csak rá kell állni és kész.

Volt már, hogy koriztam, mert a barátnőmnek van, deszkán még csak 1-2x álltam régebben, de egyikkel sem tudok menni normálisa, tehát kezdő vagyok.

Szerintetek melyiket érdemesebb megvenni? Melyik a jobb?

13/L

2016. márc. 29. 10:56
 1/7 anonim ***** válasza:

A pennyboard a menő most a kiscsajoknál.

Amúgy én görkorit vennék,

A deszkára nem mindenki érez rá, minden jelzőnél, kereszteződésnél stb stb fel kell venni, tiszta macera az egész... Nem mindenki csak száguld meg olliezgat...

A kori meg ottvan a lábadon és amin nem tudsz átgurulni, pl repedés, azon átlépsz.

2016. márc. 29. 11:00
 2/7 anonim válasza:
Szerintem görkori:) Az tényleg "lányosabb"!:D
2016. márc. 29. 11:02
 3/7 A kérdező kommentje:

Faluban lakom, és az utak itt nem túl jó minőségűek.

Szerintetek a gördeszkával vagy görkorival lehet menni kavicsos úton?

Amúgy köszi a gyors válaszokat! :D

2016. márc. 29. 11:08
 4/7 A kérdező kommentje:
És amúgy ez a pennyboard, amit írtál mennyire alkalmas kavicsos útra? Mert az egész műanyag...
2016. márc. 29. 11:12
 5/7 anonim válasza:
A gördeszka😉!az menőbb
2016. ápr. 2. 19:13
 6/7 Vinkó Márton ***** válasza:
Ha tetszik a gördeszkázás, akkor nyugodtan csináld csak. A nemed nem számít a gördeszkázásnál. Szerintem fiúknak és lányoknak is egyaránt joga van hozzá.
2021. máj. 2. 21:45
 7/7 Vinkó Márton ***** válasza:
Amúgy nekem volt egy gyerekkori szerelmem, aki gördeszkás lány volt. Én pedig (fiúként) még soha nem tettem a lábam gördeszkára.
2021. aug. 27. 01:11

Kapcsolódó kérdések: