Hogyan bírnám könyíteni a Bmx-emet?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kifúrod a felniket, könnybb gumikat teszel rá, kormányból levágsz, vázat és villát is kikönnyítheted.
(lásd triál bringákat)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Egyesek de degeneráltak:D
Csak ott könnyíts ahol van értelme.
Levághatsz innen is,onnan is,aztán lehet hogy te szívod meg. A hatékony könnyítés sajnos pénz kérdése.
Ami a legegyszerűbb: minimális hosszúságú nyeregcső,az a jó ha ez is alubol van,minimális súlyú ülés(ezt lehet csökkenteni a huzat alatti műanyag szétfurkálásával). Kisebb méretű gumikülsők,kisebb tömegű belsőkkel. első kerékbe iparis,10-es tengelyes elsőagy,lehetőleg gyárilag furatos tengellyel,ehhez szigorúan 36 küllő,vagy kevesebb,a felni lehet szimpla falú,elöl még akár furható is,de csak ésszel. Hátsó felnit ne fúrd ki mert egy rossz érkezésnél a kerék csonkjai az ánuszodban köthetnek ki. Ide 48 küllő ajánlott szimpla falú felnivel,fúrás nélkül,az agy is lehet 10-es tengelyű mert az is nagyon könnyű,peg mellőzése esetén a 14-es tengely lényegében értelmét veszti.
Továbbá,furatokkal könnyíthető a stucni is,illetőleg a váz nyeregváz csőve is,persze ez is csak szigorúan kellő távolságra a hegesztésektől,és csak ésszel. csőtengelyes hajtókar, sram pc-1 lánc,a villanyakból felesleges levágni,elég venni bele karbon hézagolót,ugyanazt az eredményt kapod,és vágni sem kell,és olcsó is.
És műanyag pedál,ahogy írták.
Kormányból szintén felesleges levágni,lehet h nyersz vele 30-50 grammot,de 2 év alatt tönkremegy a csuklód.
Ezek azok a megoldások amik könynen,és olcsón kivitelezhetők.
Ha van korpa,akkor viszont bármennyit könnyíthetsz,csak az alkatrészek beszerezhetősége,és a pénztárca vastagsága szab határt minden galád elképzelésnek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Előző vagyok.
Ha ezeket a változtatásokat egy mongoose bmx-en végrehajtanánk,a gyári súlyhoz képest,még közel 1.5-2 kiló lefaragásra kerül.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!