Kezdőoldal » Sport, mozgás » Extrém sportok » Hogyan bírnám könyíteni a...

Hogyan bírnám könyíteni a Bmx-emet?

Figyelt kérdés
2009. nov. 29. 10:26
1 2
 1/11 anonim válasza:
kilépőket le veszed
2009. nov. 29. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Kilépök és elsö fék sincs rajta
2009. nov. 29. 10:44
 3/11 anonim ***** válasza:

Kifúrod a felniket, könnybb gumikat teszel rá, kormányból levágsz, vázat és villát is kikönnyítheted.

(lásd triál bringákat)

2009. nov. 29. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim válasza:
Én úgy oldottam meg, hogy fém pedál helyett műanyag pedálokat raktam, az Eastern műanyag pedáljait ajánlom, több mint 5 hónapja meg van és kitűnő állapotban vannak. Esetleg még azt tudod csinálni hogy a hátsó féket is leveszed. ha az előbbi tanácsokkal, és ezzel sem találod elég könnyűnek, hát akkor csak azt tudom ajánlani hogy vegyél egy új vázat.
2009. nov. 29. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
0%
vedd ki a kerekeket, az ülést, és az első villát, ha így nem elég könnyű akkor sehogy sem! 1
2009. nov. 29. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

Egyesek de degeneráltak:D

Csak ott könnyíts ahol van értelme.

Levághatsz innen is,onnan is,aztán lehet hogy te szívod meg. A hatékony könnyítés sajnos pénz kérdése.

Ami a legegyszerűbb: minimális hosszúságú nyeregcső,az a jó ha ez is alubol van,minimális súlyú ülés(ezt lehet csökkenteni a huzat alatti műanyag szétfurkálásával). Kisebb méretű gumikülsők,kisebb tömegű belsőkkel. első kerékbe iparis,10-es tengelyes elsőagy,lehetőleg gyárilag furatos tengellyel,ehhez szigorúan 36 küllő,vagy kevesebb,a felni lehet szimpla falú,elöl még akár furható is,de csak ésszel. Hátsó felnit ne fúrd ki mert egy rossz érkezésnél a kerék csonkjai az ánuszodban köthetnek ki. Ide 48 küllő ajánlott szimpla falú felnivel,fúrás nélkül,az agy is lehet 10-es tengelyű mert az is nagyon könnyű,peg mellőzése esetén a 14-es tengely lényegében értelmét veszti.

Továbbá,furatokkal könnyíthető a stucni is,illetőleg a váz nyeregváz csőve is,persze ez is csak szigorúan kellő távolságra a hegesztésektől,és csak ésszel. csőtengelyes hajtókar, sram pc-1 lánc,a villanyakból felesleges levágni,elég venni bele karbon hézagolót,ugyanazt az eredményt kapod,és vágni sem kell,és olcsó is.

És műanyag pedál,ahogy írták.

Kormányból szintén felesleges levágni,lehet h nyersz vele 30-50 grammot,de 2 év alatt tönkremegy a csuklód.

Ezek azok a megoldások amik könynen,és olcsón kivitelezhetők.

Ha van korpa,akkor viszont bármennyit könnyíthetsz,csak az alkatrészek beszerezhetősége,és a pénztárca vastagsága szab határt minden galád elképzelésnek.

2009. nov. 30. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%

Előző vagyok.

Ha ezeket a változtatásokat egy mongoose bmx-en végrehajtanánk,a gyári súlyhoz képest,még közel 1.5-2 kiló lefaragásra kerül.

2009. nov. 30. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Köszi szépe sokat segitettetek :D
2009. dec. 1. 16:27
 9/11 anonim válasza:
új váz meg hajtókar az sokat dobna rajta
2009. dec. 6. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
kerekek kifúrása ,ülés csőből jó sokat levágsz, gékeket leszeded + a pegeket én leszedtem + megcsináltam ezeket a mongoose miscifemen és 3 kg val könnyeb lett
2010. márc. 27. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!