16 éves "gyerek" vagyok, és crossmotoroznék. Kb 800m-re van a pálya,el lehet menni odáig jogsi nélkül? Másik, hogy valaki tud mondani jó crossmotort 400k alatt?
Lehet, csak nem szabad. Jogsi nélkül nem vehetsz részt a közúti forgalomban.
Ha rendőr lennék és egyszer lefülelnélek, akkor rendszeresen járnék arra utána.
Azt hiszem a motorkerékpárt toló személy is járművezetőnek minősül, úgyhogy jogi értelemben nem is tolhatod el addig.
A 400 ezer pedig elég karcsú, főleg széthasznált 25+ éves motorokat fogsz találni ennyiért, amire még költeni kell bőven, ha egyáltalán még össze lehet kaparni. Tulajdonképp az összes crossmotor üzemórás, a szerviz pedig költséges. Van egy régebbi cikk a neten, amiben kiszámolták, hogy mennyibe kerül 1 üzemóra egy 2 ütemű, és egy 4 ütemű motor esetében, és egyik sem volt olcsó.
Mérlegelni kell, hogy az anyagi ráfordítás arányos-e a kapott élménnyel.
Akkor miért űzik mégis sokan? Van, ahol apuci pénztárcája kiapadhatatlan, és nem egy dugattyúcsere fogja csődbe vinni a családot, de ahol 400e a keret, inkább más sport után néznék egyelőre.
Bocsi a depresszióba taszító válaszom miatt, én is sokszor gondolkodtam rajta, hogy kéne egy komoly gép, régebben volt egy 125-ös DT-je fateromnak, 16 évesen azt nyúztam a fűnyíróból lecsapolt benzinnel, de most hogy már kereső ember vagyok, mindig arra jutok, hogy komolyan művelni az egészet túl drága, szóval maradok a biciklinél.
#3!
Ha komolyan veszem a bringa versenyzést, az is elvisz havonta egy százast.
#4 Én bmx crossoztam, ami a motocross megfelelője, és ha nem jártam versenyezni, csak a helyi pályán edzettem, akkor olcsóbbra jött ki mint a futás, mert amikor összeállt a gép akkor akkor évente elég volt 2 gumi rá 10 000Ft-ért, a futócipő meg évente 50 000.
Persze lehet Hollandiába járkálni versenyre, de most csak a sport minimális űzéséhez tartozó feltételeket nézzük. A crossmotor meg ha nem versenyzel akkor is üzemórás, az így is úgy is zsebbe nyúlós.
#5!
Egy montin is üzemórára van megadva a villa szervizperiódusa. És elég hamar ajánlott rendberakni. Most 30e egy jobb külső, de a nevezés, utazás, szállás, hajtáslánc is nagyon viszi a pénzt.
A verseny attól drága, hogy arra készülni kell (kopás, elhasználódás) és saras versenyen le lehet amortizálni a hajtásláncot és mehet nagygenerálra a gép.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!