FreeleticsAppot használók tudnának nekem segíteni kifizetéssel/visszafizetéssel kapcsolatban?
A történet a következő:
Van egy előfizetésem, amit anno vásároltam. Felmentem a netes oldalra, de addig meddig, hogy csak nem vettem észre, hogy épp aznap jár le a periódus, amit mellesleg nem akartam megújítani.
Másnap hajnalban automatikusan megújult a tagságim, a 11.000 pedig lecsusszant a kártyámról. Szinte azonnal írtam a kérelmet az oldalon, hogy adják már vissza, írtam nekik facebookon és emailen is, de semmi válasz.
Tud valaki hívható telefonszámot? Van még esély, hogy visszakapom a pénzt? Mi a teendő? Ötletek? Volt már valaki hasonló helyzetben?
Utána néztem: az EU és az USA szabályzatában is benne van, hogy BÁRMILYEN netes vásárlás esetén visszakaphatom a pénzem 14 napon belül bármilyen indok nélkül. De mi van, ha nem is válaszolnak addig?
TUDOM, HOGY AZ EGÉSZ AZ ÉN HIBÁM, DE A TROLLOK ÉS A NEM MEGFELELŐ NEMI ÉLETET ÉLŐ KIELÉGÍTETLEN SZERENCSÉTLENEK OKOSKODÓ MEGJEGYZÉSEIRE NINCS SZÜKSÉGEM. SEGÍTSÉGET SZERETNÉK KÉRNI, NEM OKOSKODÁST.
Előre is köszönöm!





egyszer én is jártam hasonlóképpen, fogyasztóvédelemhez is fordultam és ők is sz.rtak az egészre
ha nem válaszolnak, és sz.rnak bele, próbálkozz meg a fogyasztóvédelemmel
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!