Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » FreeleticsAppot használók...

FreeleticsAppot használók tudnának nekem segíteni kifizetéssel/visszafizetéssel kapcsolatban?

Figyelt kérdés

A történet a következő:

Van egy előfizetésem, amit anno vásároltam. Felmentem a netes oldalra, de addig meddig, hogy csak nem vettem észre, hogy épp aznap jár le a periódus, amit mellesleg nem akartam megújítani.

Másnap hajnalban automatikusan megújult a tagságim, a 11.000 pedig lecsusszant a kártyámról. Szinte azonnal írtam a kérelmet az oldalon, hogy adják már vissza, írtam nekik facebookon és emailen is, de semmi válasz.

Tud valaki hívható telefonszámot? Van még esély, hogy visszakapom a pénzt? Mi a teendő? Ötletek? Volt már valaki hasonló helyzetben?

Utána néztem: az EU és az USA szabályzatában is benne van, hogy BÁRMILYEN netes vásárlás esetén visszakaphatom a pénzem 14 napon belül bármilyen indok nélkül. De mi van, ha nem is válaszolnak addig?


TUDOM, HOGY AZ EGÉSZ AZ ÉN HIBÁM, DE A TROLLOK ÉS A NEM MEGFELELŐ NEMI ÉLETET ÉLŐ KIELÉGÍTETLEN SZERENCSÉTLENEK OKOSKODÓ MEGJEGYZÉSEIRE NINCS SZÜKSÉGEM. SEGÍTSÉGET SZERETNÉK KÉRNI, NEM OKOSKODÁST.


Előre is köszönöm!


2017. máj. 15. 15:07
 1/1 anonim ***** válasza:

egyszer én is jártam hasonlóképpen, fogyasztóvédelemhez is fordultam és ők is sz.rtak az egészre

ha nem válaszolnak, és sz.rnak bele, próbálkozz meg a fogyasztóvédelemmel

2017. máj. 15. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!