Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Box kezdő, vékony lánynak?

Box kezdő, vékony lánynak?

Figyelt kérdés

Szóval 19 éves, vékony testalkatú lány lennék, semmilyen küzdősporti tapasztalatom nincs. Szóval full kezdő vagyok de szeretnék elkezdeni boxolni. Lehetséges-e egyáltalán? Mármint nem lógnék ki nagyon bármilyen boxedzésről is?

És milyen egyesületet/boxedzéseket tudtok ajánlani Budapesten?



2015. febr. 15. 21:54
1 2
 1/13 *Glissade* ***** válasza:
Persze, kezd csak el :)
2015. febr. 15. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

Én nagyon tudom értekelni ha egy lany sportol,ha boxol akkor duplán.

Arra szamits,hogy a sztereotipiák miatt nemfognak komolyan venni téged.De ha lejársz rendszeressen és edzel kemenyen,akkor elobb vagy utobb tisztelni fognak a fiuk es bfogadnak téged:)

hajrá,én hiszek benned.

2015. febr. 15. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:

Köszönöm, remélem elég kitartó leszek hozzá :D


És valamilyen egyesületet vagy barmit tudtok ajánlani Pesten?

2015. febr. 15. 22:59
 4/13 anonim ***** válasza:
Csatlakoznék az előző válaszolóhoz, először tényleg nem leszel a csapat tagja mert lány vagy, és lesz néhány beszólás is, erre készülj fel, de aztán egy jó közösség kedvenc tagja is lehetsz:) nyilván sok pasis téma lesz, amibe nem tudsz beleszólni, de ha lesz valaki, aki új edzésen és ha lenézne vagy bármi, hát szegény, amit kapni fog.:D jó klubból elég sok van, mert Magyarországon jól oktatják a boxot nagy általánosságban, vannak kkülönbségek, így nem biztos, hogy ugyanazok a módszerek a legjobbak neked mint pl. nekem. Pár klubb amiről nem hallottam, eddig még rosszat: KSI, Vasas, Honvéd, Vecsés (bár ez nem Bp-i)
2015. febr. 16. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 *Glissade* ***** válasza:

Én lányok, jó párszor bementem már fiúk közé edzeni, ( igazából nem tudtam, hogy csak fiúk lesznek, vagy nagyrészt fiúk) semmi gondom nem volt még vele: nem szóltak be, nem néztek furán stb.