Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Melyik Biotechusa-s vagy...

Melyik Biotechusa-s vagy Scitec cuccal tudok a leggyorsabban változni?

Figyelt kérdés
viszonylag kezdő vagyok , és nem tudom ,hogy mit használjak. Szó szerint a leghatékonnyabb termékek nevét várom! Válaszokat köszönöm!
2011. szept. 25. 22:08
 1/7 anonim ***** válasza:

Keress másik sportot...

NINCS olyan, hogy leghatékonyabb termék... Ezek táplálék kiegészítők amikkel a TÁPLÁLÉKOZÁSOD tudod tökélyre szabni. Ami viszont "kötelező" tömegnövelő, vagy tejsavó+dextróz, és multi vitamin. Amikkel még "látványos" fejlődést gyorsabban el lehet érni az a kreatin kúra, de kreatin egy kezdőnek felesleges és még káros is lehet ... ( Márpedig elég volt ennyit megtudnom rólad ahhoz, hogy 1 sort se olvastál el a testépítésről. )

2011. szept. 25. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
ha elolvastam volna , akk nem kérdezném . nem kell azért bunkónak lenni mert kezdő vagyok és kérdezek valamit . És ha olvastam de nem lettem okosabb tőle , akkor mivan ? semmi. megkérdeztem és ennyi. Biztosan te is egyből tudtad mihogy van..
2011. szept. 25. 22:22
 3/7 anonim ***** válasza:

Egyáltalán nem találom "bunkónak" az előző hozzászólót, viszont rólad inkább megvan a véleményem.

Elmondta mire figyelj. Ugyan nem mondott pontos termék nevet, de tanácsot adott, szóval ezen felül már csak rajtad múlik. Én ajánlom a Scitec-et, ha mindenáron e kettő termék közül kell dönteni. A scitecnek van jó tömegnövelője is (Jumbo, Myomax), de van jó fehérjéje is (100% whey pro, volumass 35 stb.)

2011. szept. 25. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 oyeacch ***** válasza:
Scitec ciánmass, Biotech anabolic csákány in the head, ezeket ajánlanám.
2011. szept. 26. 06:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 TOMAtm ***** válasza:
legjobbam a Jelfás Omnadrennel és mellé 500 szem danabollal fogsz fejlődni.ennél nincs ütősebb.10 hét alatt egy jó 15-20 kilót dob rád tömegben.
2011. szept. 26. 09:44