Kinek szimpatikus a Formula-1 világa, ahol minden a pénzről szól mégse értékelnek semmit?
az első helyezett kap pezsgőt,
mi kell még ?
2-es, az autósportban és a formula-1-ben a "sportsiker" 90 %-ban arról szól, hogy mennyi pénze van az adott csapatnak a fejlesztésekre, kell hozzá még 5% szerencse és 5% pilótatudás. A formula-1-ben pedig a pilóták kb. fele nagyjából azonos tudással bír, azon az 5%-szerencsén múlik minden ami nem is a versenyeken, hanem a fejlesztés során dől el egy jobb autó formájában.
Ezeknek az autóknak a vezetéséhez már közelben sem kell akkora tudás mint a régiekhez, azokhoz képest szinte mennek maguktól. Nézz meg egy régi akár 80-as évekbeli belső kamerás felvételt milyen szinten küzdöttek az autókkal a pilóták, ma meg kisújjal vezetik. Ez nem sport hanem brandépítés és a pazarlás felsőfoka.
A magyar kúrmány pedig beáll a sorba és több száz milliárddal támogatja meg a Liberty Media-t, azzal, hogy ezredjére is átépíti a Hungaroringet akkor amikor konkrétan már elfogytak a vasúti járművek a MÁV alól, és amikor az égvilágon már semmire nincs pénze az államnak. Erre még szétpocsékolnak egy 15 milliós vázát, ami sok magyar család teljes vagyona házastul, autóstul és csak röhögnek egyet rajta. Ez aztán a sport.
#4
mást jelent a sportsiker egy csúcsautóban, és mást egy sereghajtó tragacsban, amivel a pontszerzés is akkora dolog, mint Verstappennek zsinórban a hetedik futamgyőzelme.
igen, az F1-ben a pilóták kb. fele nagyjából azonos tudással bír. de nem őket szerződtetik bajnokesélyesnek a top csapatok, és főleg nem közülük kerülnek ki egy-egy évtized kiemelkedően sikeres versenyzői. amikor valaki hülyére nyeri magát, ott általában kiemelkedő autó - kiemelkedő versenyző párosítást látunk működésben.
#8 nem mostani összegzés, de nincs időm frissebbet keresni, a lényeg ugyanis nem változott:
és mindehhez vegyük hozzá, hogy ami akkor 20 milliárd, az a forint mai értékén inkább 30
valamint vegyük hozzá, hogy akkoriban kevesebb volt a néző
a külföldiek száma pedig nem néhány tízezer, hanem az összes látogató 70-80 százaléka
és bármilyen nehéz is a mélyen tisztelt Bucsky úrnak elképzelni, bizony sokuk nem jönne ide, ha nem lenne az F1.
még egyszer: minden eddigi kormány nyomta bele a pénzt, nem ok nélkül.
Kérdező, full gáz ez a demagóg duma a MÁV vasútjairól, meg a szétpocsékolt vázáról :D
Először is, az a váza azért 15 millió, mert Herendi, és mert ennyi az ESZMEI értéke, a tényleges meg kábé úgy 40 ezer forint körül.
Másodszor, ezek a csávók akkor se esnek depresszióba, ha az átszámolva 5 milliárd (!) forintot érő autójukat totálkárra zúzzák, akkor majd pont egy köcsög miatt fognak itt neked zokogni.
Harmadszor, a világon mindössze 20 olyan ország van, amelyik vendégül láthatja a világ egyik legnépszerűbb sportágát, ami főleg az elmúlt 5 évben, a Liberty színre lépése óta kezdett el meredeken hasítani. És ez pont egy olyan országimázs-építő termék, aminek a rendezési jogaiért igenis könyökölnie kell a mindenkori kormánynak (és nem vagyok fideszes).
Évek óta folyamatosan megy a rinyálás, hogy jajj, minek ide stadion, meg atlétikai vébé, meg vizes vébé, meg foci eb, meg giro d’italia meg meg meg... miközben azt nem értitek, hogy kicsiny országunknak nem sok lehetősége van kilépni a sportvilág színpadára és sajnos Puskás emléke is elhalványult már annyira, hogy be tudjanak azonosítani minket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!