Az F1 autókon mekkora különbség lehet a köridőkben attól függően, hogy slick, avagy rovátkolt felületű az abroncs?
Száraz pályán a F1-ben csak slick gumit használnak 3 féle keverék van jelenleg, "rovákolt" nincs köztük tudtommal a futófelületük a tapadás miatt sima.
Az eső, és átmeneti gumik barázdáltak, hogy el tudják vezetni, kitudják szorítani a vizet.
Ha felraknának száraz pályára barázdált,"rovákolt" gumit mennyi lenne a köridő különbség?
Nem tudom. Óriási.
Száraz pályán azonnal túlmelegszenek a barázdált gumik ezáltal vezethetetlenné válna az autó . Folyamatos lenne a csúszkálás, nem lehetne velük értékelhető kört teljesíteni.
Igen . Lehet akkor újra kellene fogalmaznod a kérdést. Valóban,1998-2008 között , legyen akkor "rováltkolt" gumit használtak. Ha jól emlékszem 2 keverék volt akkor . De mire vagy kíváncsi? Azonos konstruktőrnél az akkor használt keverékek között? Másik konstruktőrhöz képest akkor használt keverékek között? Azonos ütemanyag mennyiségnél akkor használt keverékek között?
Vagy a mostani slick és az akkori "rováltkolt" keverékekhez képest?
Ha az utolsó akkor sok, a most használ slick gumik több másodperccel gyorsabbak lennének az akkor használtaknál.(1998-2008) A gumi összetétel és a fejlesztések miatt.
Ezt a kerdest tedd fel f1 szabadedzes alatt a facebookon amikor valaszolgatnak.
Szerintem 1 2mp biztos van.
Igen interaktív kettes szabadedzésen is felteheted a kérdést. Szerintem erre csak tippet todnak Wéberék is adni. Sok minden viszonyítás kérdése.
Szerintem több másodperccel lassabbak lennének a mostani gumiknál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!