Mercedes óv, változhat még a bajnoki állás?
Nem valószínű. Az FIA nem fog saját maga ellen fordulni. A Mercedes csak szeretné nagydobra verni, hogy az FIA az utolsó körben a saját szabályait szegte meg, hogy Verstappen nyerjen. Konkrétan azzal, hogy az egész mezőnyben csak Verstappen elől szedték ki a lekörözött versenyzőket. Ez már szabálytalan. A másik, hogy a lekörözötteknek időt kell adni, hogy felérjenek, ez a másik amit megszegett az FIA. Egyébként a Mercedesnek igaza is lenne, de az FIA bármilyen döntést meghozhat bármikor.
Szóval a Mercedesnek csak a szája jár, hogy azért ezt mindenki tudja.
#1 Ha így is volt, ezzel maximum kompenzálták a szezon korábbi részét, amikor meg Verstappen ellen, Hamilton javára hoztak ugyanilyen döntéseket, lásd rögtön az első versenyen Bahreinben, amikor Hamilton 28-szor levágta ugyanott a kanyart, rá se szóltak, Verstappen meg egyszer levágta, azonnal visszaparancsolták Hamilton mögé hogy szabálytalan.
A Mercedes inkább fogja be a száját, eleget tolták már őket, a DAS is ki lett mondva tavaly hogy szabálytalan, ők mégis használhatták egy teljes szezonon át. Lassan 10 éve a Merci és Hamilton uralja a sportot, inkább örülni kéne hogy végre megverték őket, és nem azt nézni hogy az adott futamon éppen kinek kedvező ítélet született. Előtte meg Hamiltonnak kedvezett az FIA is, a sors is 20 futamon át, ha igazságosan és kiegyenlítetten történik idén minden, Verstappen már 3 futammal ezelőtt VB.
Rosszak az értesüléseid. Verstappen többször vágott, csak neki nem számolták össze. Ha van kedved megteheted, ő a 3-as kanyar kigyorsítási szakaszát csapta le számtalanszor. Szóval ez rossz példa. A DAS-nál is rosszak az értesüléseid. Konkrétan a kormány előre hátra mozgását még MOST sem tiltják, nemhogy akkor. Az új szabály, ami akkor még nem létezett, azt írja elő, hogy a kormány előre hátra húzásával nem kormányozható a kerék, ez a vadi új szabály a DAS ellen.
Arról pedig nem tehet az FIA, hogy a Merci építette a legjobb autót, motort.
A legfontosabb dolog, hogy ma nem szubjektív versenyszituációt kellett eldönteni, amiben a versenybíróknak van mérlegelése. Azzal, hogy kizárólag Verstappen elől vették ki a pilótákat, a többi versenyzőt is hátrányba sodorták, akik elől nem vették ki. A másik szabály, hogy előírás van, amikor kell elhagyna az SC-nek a pályát, itt sem random hívják be, hivatalosan az utolsó körben jöhetett volna be LEGKORÁBBAN az SC.
Nem számított, hogy levágta a kanyart, Verstappennek vissza kellett volna adnia a helyet, mivel nem előzhet úgy, mintha nem venne tudomást a másikról, főleg úgy, hogy megvolt mondva, hogy nagyon odafigyelnek majd az ilyenekre.
Ráadásul az egy versenyszitu volt, ahol a versenybírók döntenek.
Az SC mögött viszont Masi formálta kedve szerint az eseményeket, mivel a szabályok egyértelműek. Masi, a versenyigazgató saját hatáskörben dönthetett úgy, hogy csak Verstappennek seper utat, és az SC-t is hamarabb behívja, mint ahogy lehetne. Ez áll az indoklásban is, az FIA igazgató rendelkezik a végső döntéssel, szóval hiába volt igaza a Mercedesnek, Masi bárhogy dönthet. Ez szerepel az FIA dokuba, amit kiadtak most.
Én örülök hogy mikor kellet akkor a szerencse a redbull mellé állt.
Ha minden normálisan alakul akkor is ők a bajnokok. Tudom nincs ha...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!