Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Mire kell figyelni, amikor a...

Mire kell figyelni, amikor a futár visszahozza a TV-t a szervízből?

Figyelt kérdés

Úgy két hete vettem egy új TV-t. Sajnos egy héten belül elsötétedett a képe. Futár vitte szervízbe. Azt mondta a szerelő, hogy egy csatlakozó kilazult, elvileg napokon belül hozzák vissza. Mire figyeljek amikor átveszem? Félek hogy rejtett hibás lehet. Gyanús hogy csak a csatlakozó lazult ki


Amikor jön a futár nincs ideje megvárni míg beüzemelem a TV-t. Annyit tudok tenni, hogy a helyszínen gyorsan kiemelem a kartonból és megnézem nem törte-e be a képernyőt és ennyi? Milyen lehetsőgeim vannak?


2019. júl. 18. 07:47
 1/7 anonim ***** válasza:
Semmire.
2019. júl. 18. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
91%
A futár nem fog megvárni semmit. Szerintem csak a csomagolást tudod megnézni, hogy sértetlen-e.
2019. júl. 18. 08:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Nagyobb értékű termékekez kamerázva bontok ki, futárt nem váratom meg.

Egyébként meg apám is pont egy olyan Samsung Tv-t vett, ami szériahibás volt, láb nélkül teszteltük a TV-t és műkódött, felcsavarozás után nem működött. A láb ért hozzá valamihez. Üzletbe visszavittek cserélték. A helyedben elálltam volna és új TV-t kértem volna.

2019. júl. 18. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Köszönöm


# 3/3 . A helyedben elálltam volna és új TV-t kértem volna."


Nem volt ilyen lehetőségem. A MM-ben azt mondták csak neten rendelés esetén cserélik ki 1 héten belül. Én csak bementem az üzletbe megnéztem mi van helyben és leemeltem ami megtetszett. Mostmár lehet mást vettem volna. Talán drágább TV kevesebb meghibásodással jár vagy nem


"Nagyobb értékű termékekez kamerázva bontok ki, futárt nem váratom meg."


Az a baj, hogy nem gyári plombás. Lecelluxolják a dobozt és viszi a futár. Ha kamerázva bontom ki, hogyan bizonyítom hogy nem én törtem be pl a képernyőt és csomagoltam vissza? Most ez sarkos de pl

2019. júl. 18. 09:50
 5/7 anonim ***** válasza:
Ne foglalkozz vele, dugd össze és nézzed.
2019. júl. 18. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

A futár csak azért felel, hogy kívülről látható sérülés ne legyen a csomagoláson.

Vagyis átvételkor azt nézd meg hogy a csomagolás sértetlen-e és csak akkor vedd át ha így van. Ha látszik, hogy valahol szakadt vagy horpadt a doboz, akkor ne vedd át, vigye vissza. Ők majd átcsomagolják és újra kiküldik ha semmi baja.

Ahogy más már javasolta, ezután úgy bontsd ki hogy kamerázod. Akkor azon is látszani fog, hogy a bontáskor is sértetlen a doboz - tehát te sem ejthetted le. Ha ekkor sérült benne a termék, akkor a szerviz küldte hibásan.

Ha rá tudod venni a futárt, hogy belenézzhess a dobozba, akkor az jó kezdet, csak kevesen hajlandóak erre.

2019. júl. 18. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a válaszokat!

mindenkinek ment a zöld pacsi:)


Tegnap hozta ki a futár és le volt plombálva. Kamera előtt nyitottam ki és nem volt semmi baja. A tv is műxik tökéletesen. Egy héten belül megszerelték és kihozták. Mindenkinek ilyen jó szervizelést kívánok!

2019. júl. 20. 13:20

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!