Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Mennyire járt el szabályosan...

Mennyire járt el szabályosan a futár?

Figyelt kérdés

Rendeltem egy hűtőszekrényt az internetről. Direkt fel is hívtam az emagot, hogy kiszállítják e tanyára is. Azt mondták semmi probléma, ha van konkrét cím, akkor megtalálják.

Erre megjött a futár, és az otthoni címemre (fogalmam sincs honnan tudta meg) vitte a hűtőt amit ráadásul fejjel lefelé hozott egész úton! Az otthoniak nem tudták mit, hogy, miért ezért átvették a csomagot mert nem tudtak mást csinálni. Viszont a csomagon csak a tanya címe van. A falusi cím nincs. Hogy adhatta le másik címen? Miért nem telefonált, hogy máshova viszi? Szabályos volt ez? És a fejjel lefelé szállítás?



2017. júl. 11. 13:08
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Reklamálj a futárszolgálatnál.
2017. júl. 11. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

valahol csak megadtad a címed.. (pl számlázásnál), azt nem szopják ki a kisujjukból..

Ha meg átvették, szerintem már nincs reklamáció

2017. júl. 11. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Ha biztosan nem adtad meg azt a címedet, akkor adatkezelési visszásság azonnal felmerül. Nem tudom, mennyire bevett dolog fejjel lefelé szállítani egy hűtőszekrényt, de adott esetben gondatlanság is.


Valóban megér egy reklamációt.

2017. júl. 11. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Gyakran szállítanak hozzánk csomagot ezért automatikusan oda vitte, miközben nem is az a cím volt megadva. Ellenőriztem, se a szállítási cím, se a számlázási nem az volt ahova vitte a csomagot.
2017. júl. 11. 13:39
 5/9 A kérdező kommentje:

Az mpl hárított, szerintük semmi gond nincs (a fejjel lefelé szállítást elismerték hibaként, de azt mondták, hogy az az emag dolga...).

De nem értem, hogy adhatta le más címen a csomagot? Főleg, hogy nem is én vettem át.

Szerintük megtörtént a kézbesítés, de szerintem meg nem... Nincs az adott címen a hűtő...

2017. júl. 11. 13:42
 6/9 A kérdező kommentje:
Sikerült elérnem az emag ügyfél szolgálatát is. Ők is megerősítették az állításomat, amit a posta megkérdőjelezett, és tényleg csak a tanyai címem volt megadva. Tehát a futár helytelenül járt el. Most megpróbálnak utána nézni a dolognak. Remélem lesz is ebből valami...
2017. júl. 11. 13:52
 7/9 anonim ***** válasza:
Nevetségesnek hangozhat, de ha nagyon kekeckednek megér a dolog egy Fogyasztóvédelmis telefonálást is. A fejjel lefelé való szállítással biztos meglehet ragadni a grabancukat.
2017. júl. 11. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

"a fejjel lefelé szállítást elismerték hibaként, de azt mondták, hogy az az emag dolga..."


Kérdés: a hűtő a csomagban volt fejjel lefelé, vagy a csomagot adták át fejjel lefelé? Nyilván ha a hűtő volt benne úgy, a futár nem tudta ellenőrizni ezt (és nem is feladata).


"De nem értem, hogy adhatta le más címen a csomagot?"


Sehogy, ők nem okoskodhatnak, oda kell kivinniük a csomagot, ahová kérted. Az emag kaphat önmagában ezért kártérítést, nem olyan szokatlan dolog az.

2017. júl. 11. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:

Minden jól van a dobozba. A doboz is jól áll, a hűtő is benne, a címzéses papír is jól áll. Csupán a futár fordítva hozta ki...

De pont ez az, hogy nem oda kértem. Az emag is megmondta, hogy az a cím sehol se volt feltüntetve ahova hozta. Úgy tűnik mégis okoskodott, mert rutinból hozta erre a címre....

2017. júl. 11. 22:27

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!