Magyar online webshoptól rendeltem, de visszaküldtem a terméket. A pénzt még nem kaptam vissza. Tehetek feljelentést?
Rendeltem egy terméket egy magyar weboldalról.
Megérkezett a termék,de nem tetszett,ezért visszaküldtem az eladónak aki a weboldalt is üzemelteti.
Csatoltam a bankszámlakivonatomat,hogy arra utalja a pénzt.
Telefonon beszéltem vele és azt mondta,hogy ha hiánytalanul visszaküldöm a csomagot,akkor visszakapom a pénzt.
Idáig azonban nem történt meg az utalás,nagyjából 1 hete küldtem el a csomagot egy magyarországi címre,szóval meg kellett volna már érkeznie.
Ha nem kapom vissza a pénzem,akkor tehetek feljelentést?
A rendőrség tudna mit kezdeni az üggyel?
Az eladót is megilleti a 14 nap, egészen pontosan...
"Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!