Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Szerintetek ebből lehet...

Szerintetek ebből lehet komolyabb ügy?

Figyelt kérdés

Tehát egy cégtől rendeltem valamit, nem voltam megelégedve mert félreinformáltak, visszaküldtem, nagyon nagyon nehezen visszafizették az árát, de persze mindkét postaköltséget buktam.


Írtam egy értékelést, 1csillagost, teljesen leírva mi történt. Válaszoltak rá, de a lényege annyi volt hogy én voltam a hülye, amúgy elég mogorván. (Nem, ha elmondanak valamit telefonban, és mégsem úgy van, akkor szerintem nem én vagyok a hülye mert hiszek nekik és nem informálódtam a gyártónál aminek nincs is magyar száma :D )


Erre annyira mérges lettem hogy mivel van 2 másik accountom azzal is hagytam 1-1 1*-os feedback-et, itt szöveg nélkül.


Erre ma reggel látom hogy írtak egy emailt-t hogy tudják hogy én voltam a másik kettő, és ha nem szedem le mind a hármat (tehát az elsőt is, ahova válaszoltak, és nem elég a másik kettő, ezt kikötötték) akkor feljelentenek.


Szerintetek ebből lehet komolyabb dolog, ha képesek lennének feljelenteni?


2018. okt. 30. 17:26
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
84%

dehogy fognak...csak rád akarnak ijeszteni...ez valami patkány cég lehet, de nem kell aggódni, hamarosan úgyis bezárnak.


egyrészt online rendelésnél van 14 nap elállási jogod a vásárlástól, amit indoklás nélkül megtehetsz.

nekik meg vissza kell adniuk a pénzed...bár azért itt lényeges, hogy mit takar az a nagyon nagyon nehezen.


ha te ezzel az ügyintézéssel nem voltál elégedett, akkor meg teljesen jogosan adhatsz negatív értékelést, hogy más ne járjon így.


igaz az azért egy nagy parasztság, hogy ezt még másik 2 alkalommal is megtetted, mert ez így azért torzítja a valós képet, még akkor is, ha amúgy igaz...de ha nagyon zavarja őket, maximum ők töröltethetik a 2 értékelést abban az esetben, ha tényleg bizonyítható, hogy mind3 ugyanattól a személytől érkezett, és így 2 érvénytelen...de ezért feljelentést tenni...mire hivatkozva? :D


csak simán sír a szájuk, mert negatívot kaptak...

2018. okt. 30. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

"bár azért itt lényeges, hogy mit takar az a nagyon nagyon nehezen."


Elvileg nekik is 14napjuk van visszaadni, ebből kicsúsztak, illetve 5 email és 3 telefon után sikerült csak visszakapnom.

2018. okt. 30. 17:35
 3/11 anonim ***** válasza:
Ne parázz. Semmit nem lėpnek. Van elállasi jogod, a tapasztalatod mindegy milyen azt pedig megoszthatod.
2018. okt. 30. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Igen az elállás már megvolt, csak mivel úgy állították be hogy én voltam a hülye (mert hittem nekik) ezért hagytam dühből még 2db értékelést :D
2018. okt. 30. 17:38
 5/11 anonim ***** válasza:
100%
Ės? Akkor mi van? Nem számít! Ha nem akarnak rossz ėrtėkelėst kapcsolják ki azt a funkciót.
2018. okt. 30. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
77%
Mondjuk én a két fake értékelést letörölném békesség kedvéért, patkány dolog magad 3 különböző embernek kiadni.
2018. okt. 30. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Ebből lehet komolyabb dolog, ugyanis azt a látszatot keltetted, mintha 3 különböző személy értékelte volna őket.

Vannak cégek, akik kényesek a jó hírnevükre és ehhez minden joguk megvan.

2018. okt. 30. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Levettem a plusz kettőt, de az első marad.
2018. okt. 30. 21:29
 9/11 anonim ***** válasza:

Ez úgy szokott történni - vagyis az a megszokott eljárás az interneten - hogy a cég szól az értékelő oldalnak hogy töröljék a többi "fake" értékelést vagy "nyomdafestéket nem tűrő" véleményeket.

Feljelentési szándék esetén nekik sajnos és neked szerencsére egyszerűen el fogják őket "tanácsolni". Majd azt mondja nekik a rendőrség hogy szíveskedjenek polgári perrel próbálkozni amihez ennyi szerintem nem elég.


Különben a cégek is rendszeresen szoktak fake értékeléseket csinálni. Csak ők maguknak pozitívra. Vagy szoktak a konkurenciának fake lepontozásokat is adni. Ha ez nem lenne elég: egy kisebb iparág épül a tömegesen megvásárolható értékelésekre és kommentekre. Főleg távol-keleti vállalkozások foglalkoznak ilyenekkel (pl 1000 pozitív értékelés 150 dollár és hasonlók).


Ismerem a témakört fejlesztői oldalról és ez így megy.


Hogy mit tegyél az nem írnám le. Ha azt írnám hogy távolítsd el a másik két értékelést azzal igazolod a gyanújukat. De ha el is távolítod a további értékeléseket akkor ahhoz az egyhez viszont mindenképpen jogod van szerintem amiben kifejtetted először a problémádat. A vélemények mindenképpen hasznosak a többi vásárlóknak és az értelmesebb cégek is inkább örülnek a kritikának mert akkor tudják hogy min kell még javítaniuk. Ilyenkor a jó és simpatikus reakció egy cég részéről az hogy "köszönjük és elnézést és javítani fogunk a szolgáltatásainkon".

Nekem is volt már rendelt termékkel problémám. Ezt úgy szoktam intézni hogy közvetlenül a cégnek írok levelet. Tárgyilagosan leírom a problémámat. Ha a termék még számomra használható csak esetleg nem pont úgy ahogy az le van írva akkor meg szoktunk egyezni árkompenzációban amit visszautalnak.

2018. okt. 31. 01:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:

" Feljelentési szándék esetén nekik sajnos és neked szerencsére egyszerűen el fogják őket "tanácsolni". "


Én úgy tudtam hogy bárkit bármiért fel lehet jelenteni. Ezt az eltanácsolást kifejtenéd?

2018. okt. 31. 02:14
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!