Ha többször is már olyan játék volt a kindertojásba ami nem jó, mehetek a fogyasztóvédelemhez?
Mehetsz.
De sokkal több haszna lenne ha a cég honlapjára, email címére írsz panaszt (biztos van valamelyik Kinder terméken elérhetősége magyarországon is).
Készíts fényképet a hibás termékről és csatold a levélhez. Az ilyen nagy cégek gyakran hajlandóak a vevőnek "kárpótlást" adni a panasz esetén pl. egy kedvezményes utalvány vagy termék küldésével. Ez neked nem kerül semmibe és ha nincs rá válaszuk akkor mehetsz a fogyasztóvédelemhez.
Szerintem nem, mert a kindertojás élelmiszer, nem játék, vagyis a csokijának kell kifogástalan minőségűnek lennie.
Szerintem is a képviseletnek írj egy üzenetet.
"Szerintem nem, mert a kindertojás élelmiszer, nem játék,"
A kindertojás élelmiszer ÉS játék.
Mindkettőnek megfelelőnek kell lennie, hiszen a vásárló fizet értük.
Ha nem felel meg a játék minősége, akkor az a fogyasztó megkárosítása.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!