Tehetek ezért panaszt a GLS-nél?
Első körben szólj a havernak, hogy legközelebb inkább neked szóljon. Lehet, hogy jó fej akar lenni, tudjatok róla, mikor jön a csomag, akármi... csak túl közvetlen és eszébe se jut, hogy baj is lehet.
Nem kell rögtön kirúgatni, simán lehet, hogyha rászólsz, akkor befejezi.
Nyilván, ha erre nincs változás, akkor lehet panaszt tenni. Csak számíts rá, hogy esetleg te leszel a gonosz utána.
# 5 Sajnos nem jófejségből szól, hanem, hogy szart kavarjon. Amolyan "már megint csomag érkezik, tudsz róla?" okoskodás részéről. Nem célom kirúgatni, de ha azt mondjátok ezért lehet panaszt tenni, akkor felhívom rá a figyelmét, hogy a következő ilyen esetnél megy a panasz.
6-os, Ez meg miféle ostoba válasz? Szerinted a webshopoknak én mondhatom meg, hogy melyik futárvéggel szerződjenek le?
Én simán kirugatnám.
Az magában személyes adat, hogy te rendelsz bármit. Ezt ő üzleti titokként kell, hogy kezelje. Ha nem így tesz, vét a szabályzat ellen és személyiségi jogot sért.
Nem ott a helye annak, aki ilyen információkkal visszaél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!