Ha valaki felhív 2 ügyfélszolgálatot, és összekapcsolja őket, az büntetendő?
Ismeretlen számra állítja a mobilját. Két párhuzamos hívást indít, és mikor mind a 2 felvette, akkor összekapcsolja őket, és lenémítja a saját mikrofonját. Az ügyfélszolgálatosoknak kicseng a telefon, szóval azt hihetik, hogy egymást hívták fel, mivel nem indítanak kimenő hívást, csak felveszik a telefont. És az illető hallgatja, ahogy a 2 ügyfélszolgálatos beszélget egymással, és nem értik mi történhetett (és azt hiszik összeakadtak a vonalak).
Ez a cselekmény büntetendő? Hiszen az illető nem szólal meg, csak "telefonközpontos"-ként viselkedik, és nem folyamatosan zaklatás jelleggel csinálja, hanem mindössze 1 vagy 2 alkalommal.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szivesen. Már egy ideje űzöm ezt az "ipart", és eddig csak EGY ember tudta csak, hogy mi is zajlik.
Fergeteges beszélgetések kerekednek ki belőle, főleg ha 3 vagy több embert kapcsolok össze. Teljesen Kern András kabaré :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!