Hogyan lehet német céget feljelenteni?
Röviden annyi a sztori hogy online vásároltam tőlük még február 23-án de azóta sem küldték az árut, e-mailekre nem ragálnak, a telefonos ügyfélszolálatos pedig letiltott. Ez egy igazi roh.adék átverős cég, sok hasonló sztorit találtam róluk a neten, sajna már túl későn. Még a vásárlói értékelésük (4,5 csillag, vicc az egész) is mind kamu mint kiderült.
Lényeg a lényeg, már megkerestem az EUs szervet amelyikhez ilyenkor lehet fordulni (ECC) de ők csak mediátorkodásban tudnak segíteni. El van náluk indítva az ügy, de szerintem nem lesz belőle semmi, mert ha a csaló cég nem működik együtt velük akkor megszüntetik az eljárást és amúgy is maximum csak szépen kérni fogják őket, hogy adják vissza a pénzem.
Arról is tájékoztattak, hogy indíthatok egy EUs fizetési meghagyást, amihez még nekem kéne több száz eurót fizetnem előre, mint perköltség. Nevetséges.
Valaki aki volt már hasonló helyzetben: fel tudok jelenteni simán német tartományi rendőrségen ezzel egy csaló német céget? Fognak bármit tenni?
Nem Németországban lakom ha ez számít.
Van valami olyan honlap ahol be tudom őket jelenteni hogy csalók? Olyasmire gondolok mint pl a better business bureau Amerikában.
Bármilyen ötletet szívesen fogadok! Fizetni nem fogok hogy még több pénzt bukjak, de amit ingyen meg lehet tenni azt megteszem!
ja igen a csalók neve: 77onlineshop
500.000+ telepítés, gondolod ha mindenkit átvernek, akkor nem jeleznék minimum az alkalmazásnál?
Mivel vertek át?
Nem lehet, hogy a posta útközben elkeverte, ellopta? Akár a német akár itt?
Mostanában lassabb a külföldi szállítás mint Karácsonykor.
1. a saját honlapjukon lévő értékelések kamuk, a cég nevére rákeresve könnyen megtaláltók a további károsultak, persze idegennyelv tudás nem árt hozzá
2. nem a "posta" keverte el, hanem ők küldték rossz címre, amit be is ismertek. természetesen megfelelő formában jeleztem is törlöm a rendelésemet és várom vissza a pénzem
3. lehet h szerinted több mint egy hónap késés rendbe van, de ettől függetlenül léteznek vásárlói jogok, pl az 14 napon belül vissza kellett volna kapnom a pénzemet
Kérem csak az szóljon hozzá aki érti is hogy miről beszél!
tehát téves címre ment a csomagod, akkor ők már csalók?
Szerinted ha félmillióan töltötték le az alkalmazást, ennek jó része logikusan vásárol is, akkor majd veled a "kovácsjuliskával" fognak foglalkozni soron kívül, és leáll a kiszolgálás egész Európában mert van egy téves kiszállítás, és hisztizik az ostoba magyar megrendelő?
Adj a PLAY-ben 1 csillagot és dühöngd ki magad a gyerekágyadban, aztán adj le egy újabb megrendelést új regisztrációval.
És ahogy az előttem szóló írta, kérj a bankodtól visszatérítést az első téves kiszállításra.
Attól nem csaló egy cég, mert tévesen adtak meg egy külföldi címet a feladáskor, lehet te is tévesztenél, ha egy Új-Zélandi címzést kellene megadnod. Ettől csak figyelmetlen. Gondolom benne van a vásárlási feltételeiben, hogy mennyi idő a banki pénz átfutása.
Upon processing your return (takes 7-10 business days after delivery), we’ll immediately ship your exchange items or transfer the refund.
Arra gondoltál, hogy feladták újból a jó címre? Nem tudom, csak kérdezem. És emiatt nem térítik vissza?
Itt van paypal fizetés ahol szintén van refund.
PayPal and Amazon payments will be refunded to the respective accounts automatically!!!!!!!
Important information:
We won’t send you a receipt confirmation for your return. Thus, please remember to note the tracking number given on your return label, so you can track your return. PayPal and Amazon payments will be refunded to the respective accounts automatically. Please keep in mind that international shipping may take some time.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!