Mit tehetek, ha a vállalkozás a gyártóra hivatkozva elutasítja a garanciális javítási igényemet?
Figyelt kérdés
Meghibásodott egy eszközöm, melyet visszavittem a kereskedőhöz, aki állítása szerint beszélt a gyártóval, aki azt mondta, hogy arra nem vonatkozik a garancia. Pedig bizonyítani tudom, hogy a hiba rendeltetésszerű használat során, gyártási hiba miatt keletkezett, mivel az interneten számtalan, az én esetemmel megegyező meghibásodás tapasztalata olvasható.2018. jan. 8. 20:55
3/3 anonim válasza:
Beszélj te is a gyártóval. Akkor kiderül, ki mit állít.
És ha a gyártó elutasít, ebben az országban semmi esélyed.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!