Garanciális javítás? Mi az, hogy törekedni kell 15 napon a belüli javításra?
Figyelt kérdés
Egy nagy értékű elektronikus kütyüt küldtem vissza garis javításra már több mint egy hete. A címzett másnap már meg is kapta... Volna. Ugyanis már egy hete nem veszi át. Mint ha nem törekedne a 15 napon belüli javításra... Mit lehet ilyenkor tenni?2017. jún. 5. 23:12
1/3 Gugu Gabor válasza:
Pontossan azt ami le van írva, hogy törekedni kell.
Pld ha nincs alkatrész és neki is rendelni kell akkor ha a feje tetejére áll akkor sem tudja tartani a 15 napot.
Nyilván ha meg sem kezdi a javítást az nem felel meg ennek.
Igazság szerint amíg a 15 nap le ndm telik nem sokat tehetsz.
3/3 A kérdező kommentje:
Nem vették át a csomagot. Visszahozta a posta és 1000 Ft-ért visszakaptam. A készüléket elküldtem az importőrnek és ők intézték a javítást. Kb 5000 Ft-omba került a postázgatás, de némi bírósággal való fenyegetőzés kellett csak és kifizete a bolt a feleslegesen kifizetett postaköltségeket.
A bolt a femdetektor.com
2019. aug. 17. 09:25
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!