Mit csináljak, ha az amazon.com teljesen rossz könyvet szállított le nekem?
Az amazon.com és az amazon.de nem ugyanaz, most akkor döntsd el, hogy honnan rendelted.
Nekem az amazon.de-n közvetített termékre küldtek rosszat pont a múltkor (privát eladó, de amazonon keresztül). A rendelésnél van lehetőség arra, hogy reklamálj (kifejezetten az adott terméknél, a rendeléseid között). Az az üzenet azonnal a megfelelő helyre megy. Nekem fél órán belül írtak, hogy bocsánatot kérnek, azonnal postázták is a jó terméket. Kérték, hogy küldjem vissza a hibásan kiszállított árut (miután ők már postázták a másikat, ergo a becsületemre volt bízva). Amint visszaküldtem, meg kellett írnom, mennyibe került, és újabb kb. fél órán belül utalták a postázás árát.
Nagyon gyors és korrekt volt az ügyintézés, le a kalappal.
Vannak olyan szerencsések mint az előttem szóló, de nem mindenkinek lesz ilyen, lehet neked sem.
Inkább eBay-ezz, ott is biztos megtalálod azt a könyvet,
és ott ilyen esetben nem kérdés hogy visszakapod-e a pénzed, az eBay nagyon komolyan veszi. Esetleg még Aliexpress jöhet szóba, ahol szintén nagyon jól figyelnek a vásárlói panaszokra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!